AnonymBruker Skrevet 26. februar 2013 #1 Skrevet 26. februar 2013 Jeg har en kjæreste og ting går rett til helvete nå. Enkelt forklart: Vi har vært sammen noen mnder, god kjemi, bra sex, hele det kjøret. Men i det siste har han nedprioritert meg og svarer meg sjeldent på telefonen og tar lite kontakt selv. Han sier han elsker meg og er søt og sånn, men han nedprioriterer å være med meg. Som i går og i dag, de TO dagene denne uka hvor han visste at jeg hadde kort dag på skolen, og han har fri fra jobb så er han "opptatt" med andre ting. Opptatt vil si å spille xbox og å rydde på badet... Tar det en hel dag?! Og jeg må alltid sende mld, og han sier alltid "ringer deg om 2 timer"eller lignende hvis han er opptatt, men har det med å svært sjeldent gjøre det... Jeg fikk en lang søt melding fra han i dag siden jeg reagerte på at han gjorde akkurat det her i går også, men han forbedrer seg ikke... Hvordan få han til å prioritere meg mer og svare mer på telefonen/kontakte meg mer??? Vi er i et seriøst forhold. Anonym poster: 4da6862d2c187bb88211fd7037d1b3e1
Gjest Sunheart Skrevet 26. februar 2013 #2 Skrevet 26. februar 2013 Han høres ikke så interessert ut......
Gjest RockOn Skrevet 26. februar 2013 #3 Skrevet 26. februar 2013 Hvis dere er, som du sier, i et seriøst forhold, da kan du vel bare snakke med mannen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå