AnonymBruker Skrevet 26. februar 2013 #1 Skrevet 26. februar 2013 Selv er jeg ekstremt sjenert, og det å prate for flere personer samtidig er mildt sagt helt forkævlig for meg, da jeg har sosial angst i tillegg (men skal overleve bryllupet). Men det jeg lurer på, dere som ikke skal holde tale, har dere planlagt noe annet? En annen oppmerksomhet til din ektemann? Jeg ønsker så sårt å vise mannen i mitt liv hvor høyt jeg elsker han og hvor takknemmelig jeg er for at han vil dele livet sitt sammen med meg, samt hvor lykkelig han gjør meg hver eneste dag. Men hvordan kan jeg få formidlet dette uten å måtte stå og prate fra hjerte til min mann med 100gjester rundt? Har noen ett forslag eller to? Anonym poster: 50279fe7a272ef5bbc2c25e7bee9be83
Gjest Tekola Skrevet 26. februar 2013 #2 Skrevet 26. februar 2013 Ei jeg kjenner hadde satt sammen en lysbildefremvisning med bilder av ham og dem og lagt inn små sitater og sånt, og denne bare surret og gikk på et lerret ved gavebordet. Det var kjempefint!
Leya Skrevet 27. februar 2013 #3 Skrevet 27. februar 2013 Powerpoint! Det tenker nemlig jeg. Jeg griner for alt mulig så dette er løsningen jeg tror jeg kommer til å gå for.
ablaze Skrevet 27. februar 2013 #4 Skrevet 27. februar 2013 Du kan jo gjøre det senere på kvelden? Du trenger jo ikke gjøre det foran alle gjestene, selv om du ikke skal snakke? Du kan også gjøre det hver dag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå