Gå til innhold

Be ut jente på en heller uvanlig måte

Anbefalte innlegg

Gjest studenten
Skrevet

Hei!

Jeg er student i andre halvdel av 20-årene. I forbindelse med studiene deltok jeg på noe obligatorisk opplegg forrige uke, og veilederen (studenter som er veiledere) på dette opplegget var ei søt, hyggelig og sjarmerende jente jeg fikk godt sansen for. Det ble riktignok ikke tid til veldig mye snakk og kontakt, men fikk vekslet noen ord med henne i det vi var ferdige og gikk sammen fra lokalet.

Jeg vet ikke navnet hennes, men skal levere en rapport fra dette obligatoriske opplegget som hun skal lese. Jeg har derfor tenkt på å slenge på en "videre anbefalinger" på slutten av rapporten der jeg mener det anbefales at vi fortsetter diskusjonen over middag eller noe annet moro.

Hva tenker dere om dette? Jeg tenker selv at det verste som kan skje er at det ikke skjer noe, som jo er det samme som om jeg ikke gjør noe. Jeg har derfor ingenting å tape på dette (utenom kanskje litt såret stolthet), og gjør et forsøk selv om det kanskje er litt utenfor det vanlige.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Big risk, big reward.

Small risk, small reward.

No risk, big reward - Gå for det.

Endret av Charmander
  • Liker 3
Skrevet (endret)

Du har ikke muligheter til å oppsøke henne normalt da? Det her er ganske risky, og selv om hun blir sjamert så har hun kanskje en hvis "jobb" kode å følge her :P

Du må også tenke på at hun skal huske at dette er deg av alle studentene hun har.

Endret av .-L-.
  • Liker 1
Skrevet

Do it! Eller eventuelt legg ved et eget lite dokument hvor du sier du vil ta henne med på date, bare for å være på den sikre siden! Som -L- over her sier så har hun tross alt en jobbkode å følge! Men jeg likte idéen, det må jeg si! :fnise:

Gjest studenten
Skrevet

Det er ikke snakk om noen jobbkode, iallfall ikke fra offisielt hold. Det er snakk om en student som har hatt faget/emnet før og veileder litt i enkle regneøvinger. Hun har heller ikke innvirkning på karaktersetting i emnet.

Jeg kan finne ut hva hun heter og gå veien om Facebook, men det virker så uendelig mye kjedeligere enn å ta denne litt utradisjonelle veien. Jeg tror jeg hopper i det, så blir det i verste fall en morsom historie ut av det!

Skrevet

Det er ikke snakk om noen jobbkode, iallfall ikke fra offisielt hold. Det er snakk om en student som har hatt faget/emnet før og veileder litt i enkle regneøvinger. Hun har heller ikke innvirkning på karaktersetting i emnet.

Jeg kan finne ut hva hun heter og gå veien om Facebook, men det virker så uendelig mye kjedeligere enn å ta denne litt utradisjonelle veien. Jeg tror jeg hopper i det, så blir det i verste fall en morsom historie ut av det!

Jeg hadde heller gjort det slik du foreslo enn Facebook og alt det der. Det eneste du må være sikker på er vel om hun husker deg, er du sikker på det?

Hadde vært moro med oppdatering. :Nikke:

Anonym poster: 8d35bb82388ebfc4aa2cba50eb5e5b1b

• Liker 1
Skrevet

Jeg tror jeg hadde falt pladask :) Skulle ønske flere mannfolk var litt sånn...

• Liker 1
Skrevet

Big risk, big reward.

Small risk, small reward.

No risk, big reward - Gå for det.

No risk, no award? Eller no risk, big award? Hæ :P

Skrevet

No risk, no award? Eller no risk, big award? Hæ :P

Ja det virker jo ikke som det er noe risiko for TS. Men en eventuell reward.

Skrevet

Akademikere har en naturlig tiltrekning til poesi så sleng med et lite dikt på slutten av rapporten, første utkast:

"Jeg kom siden det var obligatorisk oppmøte

Med andre ord: ingen planer om å flørte

Men så tok du meg inn med din sjarm

Og inni meg ble jeg helt varm

Dessverre ble vi ikke veldig vokale

Bare litt snakk da vi forlot lokale

Vår tid sammen ble for kort

Men heldigvis måtte jeg skrive denne rapport

"Har du noe du vil videre anbefale?"

Du, jeg, to kopper kaffe og en god samtale."

• Liker 10
Skrevet

Akademikere har en naturlig tiltrekning til poesi så sleng med et lite dikt på slutten av rapporten, første utkast:

Leste første setning - tenkte "pfft"

leste diktet - "naaaww :rodmer: "

Hvis du er sikker på at det er hun som skal lese, så kjør på. Ingenting å tape!

• Liker 4
Skrevet

Oh my, dette høres bra ut! Go for it! :jepp:

Skrevet

TS sier at denne jenta er student og veileder i regneøvinger, ergo, hun studerer realfag. Da er det ikke en selvfølge at hun blir sjarmert av poetiske tekster slik humaniora- og samfunnsvitenskapsjenter gjør ;)

Anonym poster: 1efa8af327ece51a784058e381832148

Gjest studenten
Skrevet

Vurderte dikt, men er snakk om realfag så gikk heller for noen linjer med vitenskapelig snakk om hvorfor vi bør møtes igjen. Avsluttet med noen linjer med at på tross av kort tid sammen fikk jeg et usedvanlig godt inntrykk av henne som en flott og hyggelig jente og håper hun er interessert i å møtes igjen for å bli bedre kjent.

Mulig siste del blir litt kjedelig? Synes selv det er greit å gjøre det enkelt for å ikke fremstå som altfor desperat, men sant å si har jeg ikke nevneverdig stor erfaring med å be ut noen.

Skrevet

Så morsom måte å be noen ut på! Lykke til TS. Håper du oppdaterer oss med svaret!

• Liker 1
Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

:yvonne:

Gjest studenten
Skrevet

Så morsom måte å be noen ut på! Lykke til TS. Håper du oppdaterer oss med svaret!

Takker. Levering er utført, så nå kan jeg ikke gjøre annet enn å vente.

Skal komme tilbake med (forhåpentligvis positiv) oppdatering når det er noe nytt å meddele.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...