AnonymBruker Skrevet 26. februar 2013 #1 Skrevet 26. februar 2013 Hva gjør dere for å føle dere bedre? Hilsen ei som sliter for tida :` ( Anonym poster: fb1d7867b666a92c3e4d476187d80fca
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2013 #2 Skrevet 26. februar 2013 Hva gjør dere for å føle dere bedre? Hilsen ei som sliter for tida :` ( Anonym poster: fb1d7867b666a92c3e4d476187d80fca Det spørs. Hva sliter du med? Anonym poster: a71ac956ff3dd29c43e37e69eeb21d31
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2013 #3 Skrevet 26. februar 2013 Jeg sliter med at jeg er så trist hele tiden fordi jeg ikke tror jeg får meg kjæreste. Er lei av å bli avvist og har begynt ikke like meg selv. Dessuten er jeg ensom Er dette "alvorlig" nok til å oppsøke psykolog? Eller er det bare tull å bruke slike ressurser på mine tåpelige problemer? Anonym poster: fb1d7867b666a92c3e4d476187d80fca
Gjest Lincoln Skrevet 26. februar 2013 #4 Skrevet 26. februar 2013 Jeg sliter med at jeg er så trist hele tiden fordi jeg ikke tror jeg får meg kjæreste. Er lei av å bli avvist og har begynt ikke like meg selv. Dessuten er jeg ensom Er dette "alvorlig" nok til å oppsøke psykolog? Eller er det bare tull å bruke slike ressurser på mine tåpelige problemer? Anonym poster: fb1d7867b666a92c3e4d476187d80fca Hva legger du i å bli avvist?
Gjest Svampebob1 Skrevet 26. februar 2013 #5 Skrevet 26. februar 2013 Jeg er trist for det samme innimellom.. Men slik er det. Av og til er det ting som er litt utenfor vår kontroll. Du kommer sikkert til å møte en bra kar etterhvert :-). Jeg synes ikke det er tull på å bruke ressurser for å søke hjelp eller til å forbedre livet sitt. Jeg går selv jevnlig til coach og har gjort det lenge, selv om jeg ikke har noe "alvorlig" i livet mitt, men heller fordi det hjelper å ha noen å prate med som kan hjelpe deg å se ting i et litt annet perspektiv. Det blir ikke bedre hvis du ikke prøver å gjøre noe med det, ihvertfall. 1
Gjest Svampebob1 Skrevet 26. februar 2013 #6 Skrevet 26. februar 2013 Og for all del, ikke prøv å bruke forumet som psykolog. Det blir du bare sykere av! ;-) 1
Charmander Skrevet 26. februar 2013 #7 Skrevet 26. februar 2013 Og for all del, ikke prøv å bruke forumet som psykolog. Det blir du bare sykere av! ;-) Det kommer an på hvem du hendvender deg til og hvem du hører på. Psykolog er fint det, føler du at det kan hjelpe å ha en profesjonell person å snakke med så er det ikke iallefall ikke teit. Har selv en slik periode, men jobber med å gjøre noe med det. Alt er egentlig opp til en selv.
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2013 #8 Skrevet 26. februar 2013 Jeg er vel litt nede i en bølgedal for øyeblikket, ja. Er overbevist om at jeg aldri vil møte en ny partner, og ser mye som gjør meg veldig desillusjonert (utroskap, brudd mellom par som i mine øyne fremstod som superlykkelige, etc.). Lurer veldig på om jeg vil få oppleve at en mann er interessert i MEG som person, ikke at han bare vil ha meg til sengs. Den siste fyren jeg hadde et opplegg med, presterte å lire av seg at han regnet meg for å være (sitat:) "Et trofè". Erdetfaenhakkemegmulig???? Anonym poster: 50a7a502a2a4c29e17190cbc056eea73 3
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2013 #9 Skrevet 26. februar 2013 Det kommer an på hvem du hendvender deg til og hvem du hører på. Psykolog er fint det, føler du at det kan hjelpe å ha en profesjonell person å snakke med så er det ikke iallefall ikke teit. Har selv en slik periode, men jobber med å gjøre noe med det. Alt er egentlig opp til en selv. Hva gjør du, sånn konkret? Jeg trenger tips Anonym poster: fb1d7867b666a92c3e4d476187d80fca
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2013 #10 Skrevet 26. februar 2013 Og for all del, ikke prøv å bruke forumet som psykolog. Det blir du bare sykere av! ;-) Meget mulig! Anonym poster: fb1d7867b666a92c3e4d476187d80fca
Gjest BettyBoop Skrevet 26. februar 2013 #11 Skrevet 26. februar 2013 Jeg er trist for det samme innimellom.. Men slik er det. Av og til er det ting som er litt utenfor vår kontroll. Du kommer sikkert til å møte en bra kar etterhvert :-). Jeg synes ikke det er tull på å bruke ressurser for å søke hjelp eller til å forbedre livet sitt. Jeg går selv jevnlig til coach og har gjort det lenge, selv om jeg ikke har noe "alvorlig" i livet mitt, men heller fordi det hjelper å ha noen å prate med som kan hjelpe deg å se ting i et litt annet perspektiv. Det blir ikke bedre hvis du ikke prøver å gjøre noe med det, ihvertfall. hvordan får man sånn coach? hva er det?
AnonymBruker 42 Skrevet 26. februar 2013 #12 Skrevet 26. februar 2013 Kan jo kanskje trøste deg med at en "dårlig singel periode" er tusen-gangern bedre enn en "dårlig forholds periode". Det synes nå hverfall jeg da 6
Gjest Svampebob1 Skrevet 26. februar 2013 #13 Skrevet 26. februar 2013 Det kommer an på hvem du hendvender deg til og hvem du hører på. Psykolog er fint det, føler du at det kan hjelpe å ha en profesjonell person å snakke med så er det ikke iallefall ikke teit. Har selv en slik periode, men jobber med å gjøre noe med det. Alt er egentlig opp til en selv. Såklart kan man søke støtte o.l. her på forumet, men ingen av oss her er profesjonelle på noen måte heller. Men hver og en må se an sine behov. Jeg har ihvertfall hatt stort utbytte av å gå til coachen jeg går til nå. Jeg er vel litt nede i en bølgedal for øyeblikket, ja. Er overbevist om at jeg aldri vil møte en ny partner, og ser mye som gjør meg veldig desillusjonert (utroskap, brudd mellom par som i mine øyne fremstod som superlykkelige, etc.). Det er ufattelig mye dritt i verden... Og rundt oss. Mer enn vi faktisk har anelse om. Viktig å ikke la dette prege en. Jeg tror de fleste er gode på bunnen. Det finnes en masse bra mennesker der ute også. Pass på at ikke ensomheten preger deg for mye der. Er lett å se mørkt på alt og alle når man føler seg ensom. Lurer veldig på om jeg vil få oppleve at en mann er interessert i MEG som person, ikke at han bare vil ha meg til sengs. Den siste fyren jeg hadde et opplegg med, presterte å lire av seg at han regnet meg for å være (sitat:) "Et trofè". Erdetfaenhakkemegmulig???? Anonym poster: 50a7a502a2a4c29e17190cbc056eea73 Et trofe i mine øyne er ei jeg kan være stolt av.. Og da snakker jeg ikke om pga. utseende, men fordi hun er sjelden og spesiell. Sikker på at du ikke undervurderer deg selv? Ellers virker det for meg som at det er mer interessant å kaste seg til sengs med hverandre enn å bli kjent med folk. Det er så ufattelig mye mer verdifullt å ha noen man kan stole på, prate med og støtte seg til fremfor det lille øyeblikket en orgasme varer. 1
Gjest Svampebob1 Skrevet 26. februar 2013 #14 Skrevet 26. februar 2013 hvordan får man sånn coach? hva er det? En coach er en slags veileder. Coaching går ut på å stille enkle spørsmål til det som blir sagt i timen, for å komme til roten av ting. Der kan man finne årsaken til at man tenker/reagerer som man gjør. En ypperlig måte å bryte negative mønstre på :-). Coachen jeg går til finner du her: http://www.walkinharmony.no. Hun er utrolig flink! Ellers finnes det dårlige coacher også, så velg med måte! :-P
Gjest BettyBoop Skrevet 26. februar 2013 #15 Skrevet 26. februar 2013 Såklart kan man søke støtte o.l. her på forumet, men ingen av oss her er profesjonelle på noen måte heller. Men hver og en må se an sine behov. Jeg har ihvertfall hatt stort utbytte av å gå til coachen jeg går til nå. Det er ufattelig mye dritt i verden... Og rundt oss. Mer enn vi faktisk har anelse om. Viktig å ikke la dette prege en. Jeg tror de fleste er gode på bunnen. Det finnes en masse bra mennesker der ute også. Pass på at ikke ensomheten preger deg for mye der. Er lett å se mørkt på alt og alle når man føler seg ensom. Et trofe i mine øyne er ei jeg kan være stolt av.. Og da snakker jeg ikke om pga. utseende, men fordi hun er sjelden og spesiell. Sikker på at du ikke undervurderer deg selv? Ellers virker det for meg som at det er mer interessant å kaste seg til sengs med hverandre enn å bli kjent med folk. Det er så ufattelig mye mer verdifullt å ha noen man kan stole på, prate med og støtte seg til fremfor det lille øyeblikket en orgasme varer. nå er ikke akkurat uttrykket trofe noe som lyser kompliment... Hørt om uttrykket trofekone?
Gjest Svampebob1 Skrevet 26. februar 2013 #16 Skrevet 26. februar 2013 nå er ikke akkurat uttrykket trofe noe som lyser kompliment... Hørt om uttrykket trofekone? I know. Jeg har ikke brukt det ordet som kompliment før. Om jeg skulle ha brukt det, så ville det ha blitt på en måte slik at den andre følte seg spesiell. Jeg har vært flink til det før ihvertfall.. Nå har jeg aldri basert damevalgene mine på status. Det tror jeg ikke man blir lykkelig av.. Da får man heller kjøpe seg en fet penisforlenger, hvis det er så viktig å være kul! :-P
Gjest BettyBoop Skrevet 26. februar 2013 #17 Skrevet 26. februar 2013 I know. Jeg har ikke brukt det ordet som kompliment før. Om jeg skulle ha brukt det, så ville det ha blitt på en måte slik at den andre følte seg spesiell. Jeg har vært flink til det før ihvertfall.. Nå har jeg aldri basert damevalgene mine på status. Det tror jeg ikke man blir lykkelig av.. Da får man heller kjøpe seg en fet penisforlenger, hvis det er så viktig å være kul! :-P du må ikke finne på å bruke det.. 1
Gjest Gjest Skrevet 26. februar 2013 #18 Skrevet 26. februar 2013 Kan jo kanskje trøste deg med at en "dårlig singel periode" er tusen-gangern bedre enn en "dårlig forholds periode". Det synes nå hverfall jeg da Enig.
Charmander Skrevet 26. februar 2013 #19 Skrevet 26. februar 2013 Hva gjør du, sånn konkret? Jeg trenger tips Anonym poster: fb1d7867b666a92c3e4d476187d80fca Prøver unngå tenke negativt, være komfortabel, ikke minst ikke kle meg som en dass når jeg går ut av døren. Det med å unngå tenke negativt er egentlig det vanskeligste, og viktigste.
Gjest Svampebob1 Skrevet 26. februar 2013 #20 Skrevet 26. februar 2013 du må ikke finne på å bruke det.. Åjoda! Det kan jeg finne på og jeg slipper glatt unna med det, kjære lille forumtrofeet mitt! ;-) 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå