Gå til innhold

Vurderer å kontakte eksen men vet at det ikke er bra av meg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå må jeg BARE få dette ut.. Jeg savner eksen! Jeg klarer ikke å slutte! Jeg har prøvd tro meg! Dette er ikke bare en eks som det ble slutt med for noen mnd siden men dette ble slutt for 6 år siden! Hvorfor dukker dette opp igjen med han nåå? Så mange mange år etterpå??

Fordi han er langt borte? Fordi vi jenter savner og vil ha de vi ikke har? Jeg har savnet han nå i nærmere et halvt år. Jeg forstår bare ikke. Jeg "føler" han tenker på meg også men dette er helt sinnsykt å tenke..(Han har kjæreste) Og det har jeg også.. Jeg går rundt konstant med dålig samvittighet ovenfor han jeg er sammen med nå. Men jeg føler bare at det meg og min eks hadde kommer jeg aldri til å få tilbake. For han var virkelig min store kjærlighet.. En ting vet jeg, jeg orker ikke å gå rundt slik for resten av livet mitt.. Har dere noen råd på hva i alle dager jeg skal gjøre?? Noen som har vært i samme situasjon?

Beklager rotete innlegg men som dere sikkert forstår er det fult kaos i hodet mitt om dagene.. :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

La være.

Drikk heller litt rødvin.

Kjøp en pose med smågodt.

Se en eller annen jentete jentefilm.

Men la være.

Ikke ring eksen.

Skrevet

Skjerp deg og gå videre. Det var slutt for seks (!) år siden. På tide å innse realitetene og slutte å oppføre seg som et barn?

Skrevet

Hvis du har tenkt å kontakte han, så må du ført være villig til å gi slipp på den kjæresten du har nå! Og dersom du etterpå kontakter han er sjansen stor for at du blir blankt avvist. Du sier jo selv at det er lenge siden dere slo opp, han har ny kjæreste og har nok gått videre for lenge siden, det bør nok du også jobbe med. Det er jo kjent at man vil ha det man ikke kan få, men som regel er dette bare tull og innbildning! Sannsynligvis husker du de gode stundene, de gode følelsene og bare de gode minnene, men dette er over nå. Det er en grunn til at dere slo opp, en grunn til at dere ikke er sammen nå, en grunn til at dere begge har funnet nye partnere ;)

Anonym poster: 9857ca289bd5b92705618537eecfb9ce

Skrevet

Ja, isåfall må du avslutte med han du er sammen med nå.

Skrevet

Det var som å lese om meg selv nesten. Det ble slutt 3 år før jeg begynte å tenke på han igjen (det var jeg som slo opp). Jeg hadde hatt ny type i nesten ett år før jeg begynte å tenke på eksen. Pga det og andre ting gjorde jeg det slutt med den nye.

Når jeg fikk summet meg litt, tenkte jeg nøye over hvorfor tankene om eksen dukket opp. Vurderte nøye om jeg skulle kontakte han. Og gjorde det. Da ante jeg ikke om han hadde ny dame, så jeg forventet det verste. Men han var singel. Han ble overrasket over at jeg var interessert igjen. Han var skeptisk.. Og det tok lang tid før han også begynte å tenke at det kanskje kunne blitt noe igjen.

Nå har vi vært sammen igjen i 4 år (tilsammen 7 år) og skal gifte oss sommeren 2014.

Siden du vet at han har ny dame blir situasjonen ganske annerledes da... Høres ikke ut som at du har riktige følelser for han du er sammen med nå hvertfall. Men eksens forhold bør du ikke forstyrre.

Anonym poster: 897e2eb100e51cd5ad10916fe734032e

Skrevet

Først og fremst kan det hende tankene dukker opp fordi det er ting som ikke funker med din nye kjæreste (i hvert fall at du ikke har de rette følelsene for ham). Så du bør kanskje vurdere å avslutte det forholdet? Om du tar kontakt med eksen eller ikke får bli opp til deg. Han klarer vel å si fra om han ikke er interessert, eller om dette er noe han også ønsker.

Anonym poster: 13eff34fddfbf35f5f417615cab07f2c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...