Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har vanlig sprinkelbeskytter kjøpt på Ikea, men jeg skulle gjerne sett at den var dobbelt så høy. Småen putter både armer og bein igjennom sprinklene, våkner og hyler for å komme løs.

Noen som vet om butikker som har høyere type? Gjerne nettbutikk, bor langt uti gokk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den de har på Kid er høy. Den er hvertfall høyere enn den vi hadde fra før.

Anonym poster: e51a6ec58847bd93f700d35f395b3cc9

Skrevet

Du finner nok noen som er litt høyere, men min erfaring er at de e 5 ekstra cm gjør null forskjell. Endte med å sy selv. Det gikk lynfort med kun en søm og fyll av tynn skumgummi. Eneste jeg angrer på er at jeg ikke laget til kortsidene også. ;)

Skrevet

Kunne godt tenkt meg dobbelt så høy som vanlig jeg, rart om det ikke finnes?

Skrevet

Kunne godt tenkt meg dobbelt så høy som vanlig jeg, rart om det ikke finnes?

La Redoute har en som er 40 cm høy, men den dekker bare hodeenden(180 cm lang), så da må du evt ha to for å få rundt hele sengen.

Men jeg mener å ha hørt noe om at de ikke bør være for høye heller, for da kan det bli tett og klamt i sengen.

Skrevet

La Redoute har en som er 40 cm høy, men den dekker bare hodeenden(180 cm lang), så da må du evt ha to for å få rundt hele sengen.

Men jeg mener å ha hørt noe om at de ikke bør være for høye heller, for da kan det bli tett og klamt i sengen.

Det syntes jeg hørtes rart ut, særlig med sengebunnen på høyeste nivå.

Skrevet

Har også den fra Kid, syns den er ganske høy

Skrevet

Nå fant jeg denne, ser jo ut til å dekke hele kanten om sengebunnen er høy. :)

Skrevet

Ja, var den jeg skrev om lenger oppe....Skulle legge til link, men glemte det.

Skrevet

Ja, men ditt barn er vel såpass stor at sengebunnen bør være senket? Dessuten er slike myke sengekanter lett å brette ned/opp og da hjelper de lite mot hender og føtter gjennom sprinklene.

Skrevet

Ja, men ditt barn er vel såpass stor at sengebunnen bør være senket? Dessuten er slike myke sengekanter lett å brette ned/opp og da hjelper de lite mot hender og føtter gjennom sprinklene.

Det fungerer aldeles utmerket med bunnen høyt, om du ikke vet noe ikke vi vet. ;)

Vi har sengekanten dyttet ned rundt madrassen, så han får den ikke opp. Og denne som er så høy når han ikke opp på heller.

Skrevet

Vi har en frna flust. Den er kjempe høy og tjukk, så den står selv på en åte. Vi er veldig fornøyde med den.

Skrevet

Herreguuuuuud så mange hysteriske damer det er der ute!!!

Skrevet

Det fungerer aldeles utmerket med bunnen høyt, om du ikke vet noe ikke vi vet. ;)

Vi har sengekanten dyttet ned rundt madrassen, så han får den ikke opp. Og denne som er så høy når han ikke opp på heller.

Ja, hadde det vært mine hadde de deiset i gulvet lenge før 9 mnd... Men så var de veldig aktive og prøvde å dra seg ut av vognbagen i femmånedersalderen...

Skrevet

Herreguuuuuud så mange hysteriske damer det er der ute!!!

Skal love deg at jeg er mindre hysterisk enn de aller fleste, men jeg bruker stort sett å følge anbefalinger når det gjelder barna mine. Og vanlig sengekant har jeg hatt til begge to, uten betenkeligheter, men å gjøre hele sengen tett hadde jeg nok ikke gjort.

Etter at jeg skrev dette, så kom jeg også på at det var på krybbedødforeningens sider jeg hadde lest dette i sin tid. Men jeg finner ikke noe om det nå, så da har de nok ombestemt seg ang dette da.....

Skrevet

Ja, hadde det vært mine hadde de deiset i gulvet lenge før 9 mnd... Men så var de veldig aktive og prøvde å dra seg ut av vognbagen i femmånedersalderen...

Slik er det absolutt ikke her, da hadde jeg nok ikke latt bunnen være høy.

Skrevet

Samme her. Kan ikke være mye aktivitet i barnet om det kan ligge høyt i senga i den alderen.

Anonym poster: 5adbaaabf8585f0ab95f45107af7db40

Skrevet

Skal love deg at jeg er mindre hysterisk enn de aller fleste, men jeg bruker stort sett å følge anbefalinger når det gjelder barna mine. Og vanlig sengekant har jeg hatt til begge to, uten betenkeligheter, men å gjøre hele sengen tett hadde jeg nok ikke gjort.

Etter at jeg skrev dette, så kom jeg også på at det var på krybbedødforeningens sider jeg hadde lest dette i sin tid. Men jeg finner ikke noe om det nå, så da har de nok ombestemt seg ang dette da.....

Er jo grenser for hvor "klamt" det vil bli da. Det selges jo senger med hele kanter også, det må jo være verre.

Skrevet

Samme her. Kan ikke være mye aktivitet i barnet om det kan ligge høyt i senga i den alderen.

Anonym poster: 5adbaaabf8585f0ab95f45107af7db40

Nei det er ikke det, derfor fungerer det fint. :)

Skrevet

Nei det er ikke det, derfor fungerer det fint. :)

Jenta mi var også rolig på den alderen og var ikke i nærheten av å reise seg opp, trodde vi. En morgen stod hun plutselig i sengen, med bunnen på høyeste stille. Ja, det gikk bra, men bunnen ble senket samme dag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...