Gå til innhold

Hva er galt med meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet ikke helt hvor jeg skal plassere dette emnet, men.

Noen ganger når jeg er på butikken, så bruker det å være en dame der. Det begynte med at noen i familien fortalte meg at hun var stygg osv, og en dag så jeg henne. Jeg syntes hun var kjempe pen, og ikke stygg i det HELE tatt. Jeg har sett henne noen ganger nå, og jeg synes utrolig synd på henne. Vet ikke helt hva som er galt med meg... men hun er liksom alltid sist på butikken osv og det høres sikkert rart ut men jeg kjenner meg igjen i noen ting... Jeg vet hva hun heter og hvor hun bor osv ... Blir bare trist når jeg ser henne. :unsure:

Jeg så henne for noen dager siden, og jeg tenker kjempe mye på henne. Kjenner jo henne ikke engang! Altså jeg er bare 16 år og hun er rundt 50.

Hva feiler meg?

Anonym poster: 176cf587fbf7a4df1c62a76792c6cd5c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det feiler deg ingenting. Du har bare sympati med ensomme mennesker kanskje?

• Liker 1
Skrevet

Det er ingenting som feiler deg, det er bare empati du føler. Det er en kjempe bra egenskap! Du er jo et godt menneske som det ikke er noe galt med. Ikke tenk så mye og bekymre deg på hennes vegne, kjære deg :)

Anonym poster: 3b8f2bfb5b7ae34619bcd1f9af7f752a

• Liker 3
Skrevet

Det feiler deg ingenting. Du har bare sympati med ensomme mennesker kanskje?

Er litt ensom selv, såå...

Gjest Elseby13
Skrevet

Den damen kunne vært din mor i alder. Derfor lurer jeg på: hvordan er ditt forhold til din egen mor? Føler du savn etter oppmerksomhet fra henne? Er hun distansert og overser din ensomhet? Eller har dere et kjempegodt forhold?

Skrevet (endret)

Den damen kunne vært din mor i alder. Derfor lurer jeg på: hvordan er ditt forhold til din egen mor? Føler du savn etter oppmerksomhet fra henne? Er hun distansert og overser din ensomhet? Eller har dere et kjempegodt forhold?

.

Endret av Popoki
Gjest Elseby13
Skrevet

Kanskje du savner henne og skulle ønske du var mer sammen med henne? Er det derfor du er så ensom?

Skrevet

Kanskje du savner henne og skulle ønske du var mer sammen med henne? Er det derfor du er så ensom?

Mhm...

Skrevet

:klo:

Skrevet

Ingen? :(

Skrevet (endret)

Det er ingenting galt med deg.

Det at du kjenner deg igjen i enkelte ting ved henne er normalt. Du sier at du er ensom, og hun er ensom. Da er det lettere for deg å se de tingene som viser at hun er ensom. Du ser litt av din egen smerte og ensomhet i henne.

At du tenker mye på henne er nok fordi du ønsker å hjelpe henne. Det er en god egenskap.

Jeg er litt usikker på hva du ønsker at vi skal svare. Jeg synes anonym bruker kl.18.08 svarte godt på det du lurte på.

Hvis det er noe annet du egentlig vil vite, så må du spørre litt tydeligere. :)

Endret av leirbål
Skrevet

Tusen takk for svar!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...