Gjest Anonymous Skrevet 22. mars 2004 #1 Skrevet 22. mars 2004 Ja som overskriften sier..Jeg klarte å trykke en merkelig hurtigtast når jeg skrev en mail tidligere i dag, og dermed ble avsnittsmerkene og mellomrommerkene synlige. Og jeg får de neimen ikke bort igjen! Hver gang jeg skal skrive en mail nå, ser jeg bare de tegnene overalt. Ganske irriterende! Noen som kan hjelpe meg å få de bort igjen? Har gått gjennom alle menyer i Outlooken, men jeg klarer ikke finne ut av det..
14062003 Skrevet 23. mars 2004 #3 Skrevet 23. mars 2004 Jeg vet hvordan det løses i Word, men ikke Outlook. Sikker på at du ikke bruker Word som program til å skrive e-post?
Gjest Anonymous Skrevet 23. mars 2004 #4 Skrevet 23. mars 2004 Jo jeg og vet hvordan det løses i Word, men ikke her i Outlooken. Skjønner ingenting jeg.. Bruker Word som program i Outlook nei? Tror ikke det.. :oops: Hvordan kan jeg i såfall finne ut det?
Gjest Anonymous Skrevet 23. mars 2004 #5 Skrevet 23. mars 2004 Dersom du trykker "ctrl + shift + 8", slår du det av og på i Word. Når det gjelder det om at man kommer inn i Word når man skriver mail i Outlook så gjør ihvertfall jeg det . Uansett Outlook er et MS-produkt så det er sikkert samme hurtigtast uansett om du er i Word eller ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå