Gå til innhold

Jeg blir nesten aldri tagget på Facebook

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir nesten aldri tagget på Facebook og synes det er litt flaut. Jeg er passe sosial og finner på noe med venner eller bekjente nesten hver helg og av og til etter skolen. Men det blir sjelden lagt ut bilder. Vennene mine er tagget i mange hundre bilder.

Anonym poster: cf63bdee2cda24656a8605cd15ddf3dd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta med deg eget kamera og ta bilder når du er med venner, så kan du tagge deg selv? Hvis problemet var at det er lite bilder av deg på facebook da. Hvis problemet er at du føler deg utenfor som ikke blir tagget så vet jeg ikke!

Skrevet

Du får ta bilder og legge de ut då (med tillatelse fra de som er tatt bilde av naturligvis). Eller oppfordre vennene dine til å ta bilder når dere finner på noe moro og få de til å legge ut bildene på FB, dersom det er viktig for deg at andre (kjente og ukjente) mennesker på FB skal se at du har venner, er sosial og finner på kjekke ting. Hvorfor syns du det er flaut egentlig?

Skrevet

seriøst??? hver glad du er frisk og i live. finnes da virkelig værre ting her i verden og tenke på..

folk er f meg skada av facebook. vær glad du ikke er tagget- for ikke sikkert du får deg jobb om det er upassende bilder.

Anonym poster: e41ae659ae6f5ccc7ed8af667c224a09

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...