Gjest Cuddly Skrevet 22. mars 2004 #1 Skrevet 22. mars 2004 Fikk denne idag, og prøver den for første gang. Er det meningen at den skal lukte "av et eller annet"? Litt rar, ubeskrivelig lukt... kanskje litt "medisin-aktig?
Gjest Ethereal Skrevet 22. mars 2004 #2 Skrevet 22. mars 2004 jeg synes den lukter litt urteaktig; mer enn Intensive Moisture Balance.
Gjest Myumi Skrevet 22. mars 2004 #4 Skrevet 22. mars 2004 Dermalogica er ikke tilsatt parfyme så alle produktene lukter forskjellig etter hva som er i dem.
Suzy Skrevet 23. mars 2004 #5 Skrevet 23. mars 2004 Har også begynt å bruke den denne uka og syns den lukter litt ...sært... Vet ikke helt om det er vondt eller godt... :-?
Gjest Cuddly Skrevet 23. mars 2004 #6 Skrevet 23. mars 2004 Ikke direkte stygg lukt, bare litt snodig ja... Men den blir jo borte med en gang, så da gjør det jo ingenting. Og kremen ellers virker veldig god, men må jo prøve den over litt tid. Foreløbig skal jeg bruke Intensive M.B på natta da jeg har et overskuddslager på 52 ml :-? Den har gjort huden så mye mindre tørr at den ble litt for fet, men bare på natta blir nok bra - vedlikeholde det gode resultatet :-)
Suzy Skrevet 23. mars 2004 #7 Skrevet 23. mars 2004 Den kjennes bra ut ja, men jeg er usikker på om den kan være litt for fet for meg. Lurer også på om den kan ha litt for mye a-vitamin i seg. Syns den sved når jeg hadde den på og det er ikke noe godt tegn.. :-( Syns uansett den luktet godt på tuba, men at det lukter rart når jeg tar den på - også forvinner det igjen med en gang... Pussig..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå