Gjest Anonymous Skrevet 4. juni 2002 #1 Skrevet 4. juni 2002 Hei!! Jeg er ei aktiv jente som trener så og si hver dag på Sats. Mage og rygg er noe jeg trener mye. Jeg har nesten sixpack på magen, men fra navelen og ned virker det som treningen ikke tar?! Hva kan det komme av? Er det noen øvelser som strammer opp magen nederst? -lollypop
Gjest Anonymous Skrevet 4. juni 2002 #2 Skrevet 4. juni 2002 Ligg på ryggen med bena rett opp, løft rumpa uten å bruke bena. Benny
ElleVille Skrevet 4. juni 2002 #3 Skrevet 4. juni 2002 ...og når du gjør øvelsen til Benny, prøv å "vippe bekkenet innover". En enda bedre øvelse, er slik: sitt i lotusstilling (ordentlig, med bena over hverandre). Legg deg ned på ryggen, mens du "ligger i lotusstilling", og vipp så opp bekkenet på samme måte som når du har bena rett opp. Jeg synes dette tar mer. Ellers er det slik at nederst på magen ER mye vanskeligere å definere enn øverst. Du har fett over - som du må forbrenne bort. Jeg skal kanskje ikke komme med regla mi om damer og naturlig fettlag igjen.... Men: *hint*.12
Mathias Skrevet 5. juni 2002 #4 Skrevet 5. juni 2002 ....og samtidif er det umulig å få sixpack HELT ned fordi nederst er det stort sett sener til festet på bekkenet. ellers er magen en muskel som andre som går fra utspring til feste, og det går ikke an å bevege kun en del av en muskel.... Men prøv å vippe bekkenet som nevnt. ress korsryggen ned, og trekkmegen nedover (ikke la musklene "bule" oppover... forstår ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå