AnonymBruker Skrevet 26. februar 2013 #1 Skrevet 26. februar 2013 Hola! Jeg er nå på besøk hos mine besteforeldre, ergo er jeg på et annet nettverk med annen router (eller hva det nå heter) og greier, men på samme pc som vanlig. Er IP-adressen min den samme som den var hjemme, og i så fall, hvordan bytter jeg den? Tenker da på den som vises på forumer og lignende, om det finnes flere typer. Takker for svar =) Anonym poster: c7ce5daa16ebe7e7e9d46fbf0f9b9feb
TMB Skrevet 26. februar 2013 #2 Skrevet 26. februar 2013 Det du tenker på er ekstern IP-adresse, og ja, den vil være annerledes enn den du har hjemme. Det er internettleverandøren som bestemmer hvilken IP du har og du kan ikke endre den. Hjemme vil du også få en ny IP hver gang du slår av og på modemet, btw
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2013 #3 Skrevet 26. februar 2013 Hurra! Takker så mye =) Anonym poster: c7ce5daa16ebe7e7e9d46fbf0f9b9feb
Lutetium 71 Skrevet 26. februar 2013 #4 Skrevet 26. februar 2013 Det du tenker på er ekstern IP-adresse, og ja, den vil være annerledes enn den du har hjemme. Det er internettleverandøren som bestemmer hvilken IP du har og du kan ikke endre den. Hjemme vil du også få en ny IP hver gang du slår av og på modemet, btw Kommer helt an på hvilken leasetime leverandøren gir den aktuelle kunden. 1
TMB Skrevet 26. februar 2013 #5 Skrevet 26. februar 2013 (endret) Selvfølgelig Tenkte bare å forklare på enkleste måte Endret 26. februar 2013 av TMB
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå