jjente19 Skrevet 26. februar 2013 #1 Skrevet 26. februar 2013 Nå har det seg sånn at jeg, jente på 20 år har truffet en som er 15 år eldre enn meg. Jeg føler kanskje han er litt i eldste laget, men jeg begynner å like han og vi har en utrolig topp kjemi - så det hadde vært synd å bare droppe hele fyren pga. aldersforskjellen. Jeg lurer jo også litt på hvorfor han ikke er mer etablert med "kone" og barn, men igjen kan jo det være veldig forskjellig, but still. Jeg lurer på om han kanskje ser på meg som er mye yngre som et slags "kast og bruk" opplegg, han forstår jo at jeg ikke er klar for forpliktelser som barn osv, så derfor er det mye bedre å være med ei som er så ung enn ei på hans egen alder som virkelig er på jakt etter en å stifte familie med. Om dere skjønner? Baah, what to do. Hva synes dere om aldersforskjellen?
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2013 #2 Skrevet 26. februar 2013 Han vil sikkert ha litt ung fitte. Anonym poster: 9f7d7495fd67d8f541d40471e3f3802d 2
jjente19 Skrevet 26. februar 2013 Forfatter #3 Skrevet 26. februar 2013 Ja, det er vel egentlig det jeg undrer litt over Vi har ikke gjort annet enn å kysse litt, men tja, jeg bør nok kanskje vurdere
jjente19 Skrevet 26. februar 2013 Forfatter #4 Skrevet 26. februar 2013 ingen som har erfaringer eller noe å dele?
lottelotti Skrevet 26. februar 2013 #5 Skrevet 26. februar 2013 En eldre venninne av meg er 36 år og singel. Og det er ikke fordi hun er en player eller hva du mener. Men fordi hun ikke har møtt mister right. Hun har jo hatt forhold men som har tatt slutt, jeg sier bare go for it!
jjente19 Skrevet 26. februar 2013 Forfatter #6 Skrevet 26. februar 2013 En eldre venninne av meg er 36 år og singel. Og det er ikke fordi hun er en player eller hva du mener. Men fordi hun ikke har møtt mister right. Hun har jo hatt forhold men som har tatt slutt, jeg sier bare go for it! Ja, det er jo noe i det, forhold tar jo slutt. Til og med Aksel og Tone sitt forhold tok jo utrolig nok slutt! Så det er jo absolutt noe i det å treffe the one 1
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2013 #7 Skrevet 26. februar 2013 Sier også go for it! Anonym poster: ae952fef6bb2ff1b6f18aec8ce9b36f1
jjente19 Skrevet 26. februar 2013 Forfatter #8 Skrevet 26. februar 2013 Sier også go for it! Anonym poster: ae952fef6bb2ff1b6f18aec8ce9b36f1 jeg skal prøve
Steinar40 Skrevet 26. februar 2013 #9 Skrevet 26. februar 2013 Ser ikke helt for meg den store evigvarende kjærligheten her, nei.
jjente19 Skrevet 26. februar 2013 Forfatter #10 Skrevet 26. februar 2013 Ser ikke helt for meg den store evigvarende kjærligheten her, nei. jeg ser ikke for meg det jeg heller i grunn. tror ikkejeg skal involvere meg så veldig følelsesmessig
Adhara Skrevet 26. februar 2013 #11 Skrevet 26. februar 2013 Min kjære er 12 år eldre enn meg, vi har snart vært sammen i 1 år. Still going strong. Det kan være mange grunner til at han fyren din ikke har etablert seg, er ikke alle som finner den store kjærligheten i ung alder. Ville ha satset og se hvor det går hen. Det er jo verdt forsøket eller?
Gjest Ciegus Skrevet 26. februar 2013 #12 Skrevet 26. februar 2013 Jeg var 20 da jeg traff min 15 år eldre kjæreste. Har ikke angret en dag på at jeg tok sjansen, og vi har holdt sammen i 5 år nå. Kjæresten min var/er ikke en mann som flørter mye, sjekker opp damer og er veldig sosial med kvinner, så at han ikke hadde etablert seg med kone og barn var ikke så merkelig. På den tiden trodde han dessuten at han ikke ønsket seg barn (han har heldigvis ombestemt seg... ). Men, om jeg plutselig skulle bli singel igjen, så ville jeg ikke involvert meg med en eldre mann igjen, med mindre jeg selv hadde passert 40. Ikke fordi aldersforskjellen i seg selv er et problem, men fordi det er mange små hensyn å ta. Om jeg og han skal få barn før han blir for gammel må vi sette i gang snart, og dette "hastverket" skulle jeg gjerne vært foruten. Akkurat de tankene tærer litt på, fordi jeg ikke har lyst på barn nå, men kanskje om 5 år, men da er han i eldste laget igjen... Så akkurat sånne ting syns jeg du skal tenke over litt på forhånd, før du blir for følelsesmessig involvert. Siden du tydeligvis allerede tenker litt negativt om han ser jeg ikke helt poenget i å fortsette, for din del. 1
Gjest anonym Skrevet 26. februar 2013 #13 Skrevet 26. februar 2013 Ja, det er jo noe i det, forhold tar jo slutt. Til og med Aksel og Tone sitt forhold tok jo utrolig nok slutt! Så det er jo absolutt noe i det å treffe the one Sånn går det når Tone er utro..
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2013 #14 Skrevet 26. februar 2013 Er ikke alle som finner kjærligheten i løpet av 20 årene heller. Du for heller bli mer kjent med ham for å se om han er noe å samle på Anonym poster: d36b42d29dd0e6b3a3e92abbdd6d9b1b
Gjest KVinne65 Skrevet 27. februar 2013 #15 Skrevet 27. februar 2013 Nå har det seg sånn at jeg, jente på 20 år har truffet en som er 15 år eldre enn meg. Jeg føler kanskje han er litt i eldste laget, men jeg begynner å like han og vi har en utrolig topp kjemi - så det hadde vært synd å bare droppe hele fyren pga. aldersforskjellen. Jeg lurer jo også litt på hvorfor han ikke er mer etablert med "kone" og barn, men igjen kan jo det være veldig forskjellig, but still. Jeg lurer på om han kanskje ser på meg som er mye yngre som et slags "kast og bruk" opplegg, han forstår jo at jeg ikke er klar for forpliktelser som barn osv, så derfor er det mye bedre å være med ei som er så ung enn ei på hans egen alder som virkelig er på jakt etter en å stifte familie med. Om dere skjønner? Baah, what to do. Hva synes dere om aldersforskjellen? Fy faen så ekkel du er. Dette kan du ikke gjøre. Har du ingen selvrespekt? Ta deg sammen!
Gjest Badebuksa Skrevet 27. februar 2013 #16 Skrevet 27. februar 2013 Synes.. jeg synes han er eldre enn deg. Men kjenner dere ikke. Kanskje du liker å strikke, lese Se & Hør og bruker helgene på å drikke kaffe ved bordet og lese avisa som andre kjipe 35-åringer? Eller kanskje han er litt fjortis (20-åring) som er litt sånn "party party" og hanekam? Litt tattoos? Og litt bola, hører kanskje på techno? Kanskje dere møtes på midten? Alder er bare et tall, noen ganger. Følg hjertet! 1
Gjest Linaria Skrevet 27. februar 2013 #17 Skrevet 27. februar 2013 Vel, jeg var 19 da jeg traff typen min som er 11 år elder enn meg, og vi har ingen problemer. Vi tenker ikke over aldersforskjellen en gang. Jeg har også datet eldre menn enn ham tidligere, uten at dette har vært et problem. Jeg synes virkelig ikke aldersforskjell har så mye å si.
solfaktor1 Skrevet 28. februar 2013 #18 Skrevet 28. februar 2013 Jeg er 22 og kjæresten min er blir 33 vi har vært sammen et års tid. Det kommer selvfølgelig helt ann på hva du selv syntes er akseptabelt og hvordan du føler at han er mot deg. Det er nok mange menn i 30 åra som vil ha en "fling". For meg fungerer det veldig bra med en eldre mann, han er voksen og moden og det er noe jeg setter stor pris på. Vi har det ihvertfall veldig bra sammen så hadde jeg vært deg så hadde jeg nok bare fortsatt å sett ann litt hvordan det går. Vær for all del ikke redd for å prøve!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå