up! Skrevet 26. februar 2013 #1 Skrevet 26. februar 2013 Jeg pleier å lage knekkebrød fra Cornells, fornøyd som bare det, det går raskt og enkelt, og de er kjempegode. Så ble jeg anbefalt å teste ut denne. Ok, tenker jeg, spennende med nye smaker, tok den med. Når jeg kommer hjem og har helt miksen i bollen, ser jeg på pakken at deigen må hvile i ÅTTE TIMER! Hvem gidder det? Deretter skal den først stekes på én måte og deretter på en annen måte. Farvel enkel knekkebrødlaging! Det er selvfølgelig ikke det største problemet jeg har i livet, ble bare så utrolig irritert
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2013 #2 Skrevet 26. februar 2013 Det tar jo 3 minutter å lage miksen selv? Sunnere og glutenfri, og ingen hviletid eller dobbeltsteking. Hvorfor kaste bort penger på miks i det hele tatt? Anonym poster: fc1a74cb5f5e7da48937abf138c7c84d 1
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2013 #3 Skrevet 26. februar 2013 Hvem gidder å la deigen hvile i åtte timer? Du trenger jo ikke akkurat å sitte å se på at den hviler. Det er bare å lage den om morgenen før du går på jobben og fortsette når du kommer hjme, Mye merkelige problemstillinger her. Anonym poster: c33096c9083cbf23fab52052c6bf76c5
up! Skrevet 26. februar 2013 Forfatter #4 Skrevet 26. februar 2013 Det tar jo 3 minutter å lage miksen selv? Sunnere og glutenfri, og ingen hviletid eller dobbeltsteking. Hvorfor kaste bort penger på miks i det hele tatt? Anonym poster: fc1a74cb5f5e7da48937abf138c7c84d Jeg lager veldig gode knekkebrød fra scratch, grunnen til at jeg har kjøpt Cornells miksen er at den er enda enklere å lage enn de jeg lager selv, OG jeg synes de er gode Jeg ville bare prøve noe nytt, siden de anbefalte den så varmt i butikken. Når jeg bruker penger på sånt er det jo nettopp for at det skal være enklere enn om jeg kokkelerer det sammen selv. Jeg hadde tenkt til å lage de på samme vis som Cornells sine da jeg kom inn døren, men i steden står den i bollen og tar seg en kjempelang, åttetimers lur, og jeg har ikke knekkebrød igjen hjemme i det hele tatt. Sulten, gretten og irritert lagde jeg dette innlegget Hvem gidder å la deigen hvile i åtte timer? Anonym poster: c33096c9083cbf23fab52052c6bf76c5 Ja, det er jo liksom poenget. Hvorfor lage en knekkebrødmiks som trenger åtte timer pluss klønete steketid?
up! Skrevet 27. februar 2013 Forfatter #5 Skrevet 27. februar 2013 Vel, jeg anbefaler ikke denne knekkebrødmiksen, kan ikke forså hvorfor den selger så godt som de skulle ha det til i butikken. De smaker rett og slett ingenting. Første og siste gang Ewalie Knäckemix kommer i hus...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå