Gjest Gjesta Skrevet 22. mars 2004 #1 Skrevet 22. mars 2004 hei noen som vet om det er mulig aa faa tak i yerka i spania?? clea
Livets datter Skrevet 23. mars 2004 #2 Skrevet 23. mars 2004 hei noen som vet om det er mulig aa faa tak i yerka i spania?? clea Det ville jeg ikke satset på! Jeg tar den alltid med meg på tur.
Gjest Virvel Skrevet 23. mars 2004 #3 Skrevet 23. mars 2004 Om de ikke har akkurat Yerka, kan det jo godt hende de har noe tilsvarende, men a) det ville jeg ikke satset på, for B) hvordan i all verden spør man etter noe sånt på spansk? :o Tar også alltid med meg min på tur.
Gjest Gjesta Skrevet 23. mars 2004 #4 Skrevet 23. mars 2004 Hmm...hadde jeg bare husket aa kjope foer jeg reiste... :/ Jeg var paa apoteket igaar og ba om aa faa det sterkeste det hadde, men fikk en roll-on som ikke hjalp det doeyt.....argh!!! :evil: faar ta turen til en av de store kjedene, kanskje jeg har hellet med meg.. (eller kanskje ikke....) takk for svar... clea
Gjest Anonymous Skrevet 23. mars 2004 #5 Skrevet 23. mars 2004 Hva slags deo er Yerka?? Aldri hørt om den jeg. Den høres jo ut som et "must"??
Gjest Myumi Skrevet 23. mars 2004 #6 Skrevet 23. mars 2004 Hva slags deo er Yerka?? Aldri hørt om den jeg. Den høres jo ut som et "must"?? Yerka er IKKE en deo. Det er ett spesialmiddel for folk med store svetteproblemer.
Gjest Anonymous Skrevet 24. mars 2004 #7 Skrevet 24. mars 2004 Aha! Ikke noe for meg egentlig da. Ja, ja, takk for tilbakemeldingen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå