Gå til innhold

God veterinær?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dyret går på antibiotika pga en hevelse. Vil ikke ha i seg antibiotika. Enten spiser han det ikke (inntullet i all slags mat, men dyret lukter antibiotikaen gjennom maten og blånekter) eller så spyr han det opp igjen hvis han får det i seg. Tåler det vel ikke.

Jada, ringte veterinæren, og svaret.. "Kutt ut kuren og se om byllen forsvinner".

Javeeeell? Nå har han hatt den byllen i et par uker. Og så skal vi se det an.

Glad jeg ikke betalte for det tipset?

Anonym poster: 10ef52c928dcb579f3ed188ccc980a77

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva slags antibiotika? Piller eller mixtur?

En pille kan du fint stappe langt bak i gapet på hunden,lukke munnen h*ns og stryke til hunden har velget noen ganger.Eller slik vi gjorde, holdt i tabletten og trykket ut masse med leverpostei (tube varianten) og så lot hunden spise den.

Hva er det best bikkja veit? Da plasserer du pilla i det. De fleste vil ikke spytte ut go'mat

Det kan være at hunden reagerer på en type antibiotika,da burde jo vetrinæren foreslå en annen type.

Om du ikke er fornøyd med vetrinæren,så kontakt en annen

Skrevet

En hoven byll? vet veterinæren hva det er da? synes det er rart hunden skal få antibiotika for noe og i neste minutt sier veterinæren at den kan gå vekk av seg selv?

Jeg ville fått en ny til å sjekke hunden din, kun det beste er godt nok for min hund.

Om hunden kaster opp pillen så betyr det at hunden ikke tåler det, da finns det andre antibiotika kurer den kan ta.

Skrevet

Hva slags antibiotika? Piller eller mixtur?

En pille kan du fint stappe langt bak i gapet på hunden,lukke munnen h*ns og stryke til hunden har velget noen ganger.Eller slik vi gjorde, holdt i tabletten og trykket ut masse med leverpostei (tube varianten) og så lot hunden spise den.

Hva er det best bikkja veit? Da plasserer du pilla i det. De fleste vil ikke spytte ut go'mat

Det kan være at hunden reagerer på en type antibiotika,da burde jo vetrinæren foreslå en annen type.

Om du ikke er fornøyd med vetrinæren,så kontakt en annen

Jeg vet ikke om du leste hele innlegget, men han spyr det opp. Pille.

Skrevet

En hoven byll? vet veterinæren hva det er da? synes det er rart hunden skal få antibiotika for noe og i neste minutt sier veterinæren at den kan gå vekk av seg selv?

Jeg ville fått en ny til å sjekke hunden din, kun det beste er godt nok for min hund.

Om hunden kaster opp pillen så betyr det at hunden ikke tåler det, da finns det andre antibiotika kurer den kan ta.

Veterinæren fant bakterier på det. Mistenker pus.

Ja, vet ikke jeg, virker litt useriøst.. De mente det ikke var andre typer den kunne få.

Skrevet

Jeg hadde kontaktet en annen veterinær, det hørtes veldig feil ut det der. Følg magefølelsen din ts!

Vi mistet en katt pga udugelig veterinær. Man skal ikke alltid stole på at de gjør det riktige..

Skrevet

Jeg tror neppe han dør pga en liten byll, men om jeg føler vi ikke blir tatt på alvor, bytter jeg veterinær. Det kostet forresten nesten 1000 kr bare å få en konsultasjon og resept. Kvalmende dyrt.

Og så den dårlige oppfølgingen da? (Forsikret, men egenandelen er på 1000,-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...