AnonymBruker Skrevet 26. februar 2013 #1 Del Skrevet 26. februar 2013 Et lite spørsmål her. Dere damer pynter dere med sminke, falskt hår, falske negler, falske øyenbryn, botox, silikon i puppene, leppene og you name it. Så hvorfor gnåler dere da om at dere vil ha en ekte mann når dere gjør alt som står i deres makt for å ikke se ut som ekte kvinner selv? Anonym poster: 34f23c8ed7325acb626c934a9b1badc1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2013 #2 Del Skrevet 26. februar 2013 Håret mitt er ekte men jeg farger det i ca lik min naturlige hårfarge. Jeg bruker makeup men kun diskrèt. Neglene mine er ekte, samme med puppene, leppene og you name it. Jeg bruker heller ikke botox. Jeg vil ha en ekte mann. Da tenker jeg på hans personlige egenskaper og ikke utseendet. Jeg foretrekker et gjennomsnitlig utseende fremfor mindre pen eller veldig pen. (Eller kjekk) Anonym poster: b4482d5e76748945cd00aacacddc9ee1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå