Gå til innhold

STINKER av bikkja etter at hun er kommet hjem fra jakt. Hjelp!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fy søren. Har en engelsk setter, som nettopp er kommet hjem fra rypejakt. Var en slektning som lånte henne, så ingen av oss som var med. Uansett.. Det lukter skikkelig stramt av henne. Vanskelig å beskrive lukten, da jeg ikke finner noe å sammenligne den med. Helt uholdbart når hun er i nærheten av oss. Og hun er vant til å være i stua sammen med oss, så dette er ugreit.

Hva i all verden kan dette være!?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror hun har blitt badet i rypeblod.

Anonym poster: 77041f9b14ca69384227854b052c89c5

Skrevet

Bikkja har sikkert vært våt hele tiden og det etterhvert er blitt luktende surt. Du får prøve å vaske hunden om det lar seg gjøre.

Skrevet

Hun har sikkert rulla seg i noe i skogen. Men hva er egentlig problemet, er vel bare å bade dyret?

Skrevet

Ja, vi hadde uansett planer om å vaske henne idag med hundesjampo. Får satse på at det blir bedre da.

Badet i rypeblod? Den var ny for meg. Uansett litt vanskelig å gjennomføre, da det ikke ble felt en eneste fugl ;)

Skrevet

Ja, vi hadde uansett planer om å vaske henne idag med hundesjampo. Får satse på at det blir bedre da.

Badet i rypeblod? Den var ny for meg. Uansett litt vanskelig å gjennomføre, da det ikke ble felt en eneste fugl ;)

Det var det de fortalte deg, ja..

Anonym poster: 77041f9b14ca69384227854b052c89c5

Skrevet

Ho har nok rullet seg i noe! Usj, at de ikke bare kan la det være.. Min har også gjort det noen ganger, ikke spesielt festlig!

Skrevet

Det lukter forjævli om de finner noe dødt å rulle seg i. Bilen min lukta i flere dager etter at min hund rulla seg i en død frosk en gang :P Hunden ble lukkfri etter en dusj.

Anonym poster: fe61e8a11ef55ccbed1755b8f01fd118

Skrevet

Jeg tror nok den lille røveren din har funnet seg noe dritt å rulle i. Hunder elsker å rulle seg i ekle greier.

Min valp har rulla seg i kattebæsj et par ganger, grøss og gru! :P

Skrevet

Blanding av å konstant være fuktig, kanskje bål og noe moro å rulle i, så lukter det høgg av hunden.

Bare å bade.

Anonym poster: 7f6f6d8328fe37e1459aa6c5be748a02

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...