AnonymBruker Skrevet 26. februar 2013 #1 Skrevet 26. februar 2013 Er det i det hele tatt mulig? Jeg forventer selvsagt ikke at jeg skal bli topptrent på disse ukene men hvor stor forskjell er det mulig å få på den tiden? Problemområdene er hofter/baken, mage og armer. Jeg har begynt å gå turer men det er ikke nok, her må det sterkere virkemidler til. En annen ting er at jeg skal slutte å røyke nå den 28. feb og uten trening er ikke vektøkning annet enn å forvente. Jeg kommer ikke til å la være å prøve selv om noen her svarer at det er klin umulig å nå målet på så kort tid. En ting til: Har dere forslag på gode og velduftende kroppskremer som holder huden myk og glatt? Anonym poster: 6ef47cbba41e8c88b4987d1015e95c9d
Løvetanten Skrevet 26. februar 2013 #2 Skrevet 26. februar 2013 Lavkarbo og styrketrening. Da kan du få flotte resultater raskt. 1
Gjest *Maja* Skrevet 26. februar 2013 #3 Skrevet 26. februar 2013 Du kan gjøre mye på 6 uker om du bare har litt ekstra å ta i. Det viktigste er å spise nok mat så du ikke tærer på muskelmassen og lite nok så du brenner bort fettet. Rene råvarer fra kylling, egg, fisk, karbonadedeig, grønnsaker, frukt, bær, grove kornprodukter, gode oljer, nøtter, brun ris etc Kombiner styrke og kardio så burde du merke stor forskjell relativt raskt
Gjest made4u Skrevet 26. februar 2013 #4 Skrevet 26. februar 2013 Om du virkelig går inn for det så kan du utrette en del på seks uker. Det trenger ikke vises all verden i form av vektnedgang på badevekten, men selv med lite utslag der kan forskjellen være vesentlig. Ingen vil oppnå mer fremgang med trening, enn dem som går fra lite eller ingen trening - i så måtd har du gode forutsetninger for fin fremgang i starten. Selvfølgelig vil din kropp respondere på dette så du nok får strammere kropp, bedre holdning og du vil utstråle mer energi.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå