Gå til innhold

knæsj rosa kjole som gjest?

Anbefalte innlegg

Jeg skal i bryllup i sommer, og har så smått begynt å se etter kjoler. Har funnet en jeg liker veldig godt: knæsj rosa gulvlang tubekjole. Er det lov å ha knæsj rosa kjole i bryllup? Eller blir det for mye?

Anonym poster: 087c9f350546c3da82b2b800ce5e9e3b

Lenke til kommentar
https://forum.kvinneguiden.no/topic/725850-kn%C3%A6sj-rosa-kjole-som-gjest/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror det er lettere å svare på hvis du kan legge ved en link til kjolen... Hvis knæsj rosa er det jeg ser for meg, kan det bli litt overkill... Men jeg avstår fra å svare definitivt før jeg har sett kjolen ;)

Anonym poster: 89c61c4d6456e1a4677184a25d656c6d

Annonse

Knæsj rosa er sannsynligvis ikke for mye, og iallfall ikke i et sommerbryllup hvor det oftere er kjoler i alle farger. Det er liten sannsynlighet for at du skal ta oppmerksomheten fra bruden, med mindre kleskoden er "sommerlig pent" eller noe annet lite formelt og bruden kommer i en liten, lys sommerkjole og du kommer i full galla.

Kjolen du linker til ser kjempefin ut, men er ærlig talt litt usikker på den fargen. Den blir iallfall veldig blikkfang :) Men hvorvidt det blir for mye eller ikke... jeg er faktisk ikke sikker på hva jeg syns. Personlig ville jeg nok unngått akkurat den fargen. Finnes kjolen du liker kun i knæsj rosa?

Anonym poster: 89c61c4d6456e1a4677184a25d656c6d

Jeg synes ikke det gjør noe. Blandt gjester i alle farger, blir du sikkert ikke skremmende fargerik. I mitt bryllup må gjestene gjerne stråle i massevis. Du kjenner bruden, så du får ta en vurdering, eller spørre henne. :)

• Liker 1

Annonse

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...