Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Artikkel om dem i dagbladet på nett.

"- Til og med en farvet kvinne som kommer løpende med et barn hun ikke kan hjelpe tar samfunnet seg av, vi kan ikke kaste det. Men slik er det ikke med barnet i mors mave, sier Børre Knudsen til Magasinet på nett"

Seriøst? Jeg visste de var frenetiske abortmotstandere, og at den nye kampsaken er homofili burde vel ikke heve så mange øyenbryn. Men at de er rasister også? Se det, det visste jeg ikke.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg og reagerte kraftig på den der. Visste jo om det andre fra før, men ikke at de var såpass rasistiske. Flott med prester som ikke ser over hudfargen. Elsk din neste, ja jøss.

Det positive i alt dette er jo at de nå, nok en gang, har driti seg ganske kraftig ut forran norsk presse. De må jo miste tilhengere av det her. Det er jo i hvertfall et pluss.

Skrevet

Jeg reagerte nesten mere på det de sa om at de ikke trodde at kondom beskyttet mot AIDS. Det er jo livsfarlig propaganda!

Piglet

Skrevet

Er nesten ikke sjokkert engang... De to er jo fullstendig sinnssyke :roll:

Rasismen og at de mener prevensjon er en form for abort var også helt ny informasjon for meg. Syke mennesker!

Hva skal man gjøre mot slike? :-(

Gjest Anonymous
Skrevet
Er nesten ikke sjokkert engang... De to er jo fullstendig sinnssyke :roll:

Hva skal man gjøre mot slike? :-(

Ikke la dem få oppmerksomhet!

De har store problemer med tilhengerskaren sin. Den er liten og marginal og har ingen inflytelse. At Dagbladet gir dem oppmerksomhet er skikkelig bonus for dem nå som de sliter med rekrutteringen.

Skjermen

Skrevet

Det har du antagelig rett i gjest.

Tanken slo meg når jeg leste artikkelen, det var et bilde av noen demonstrerende kvinner og teksten til bildet var at Nessa og Knudsen var glade når kvinnefronten kom for å demonstrere for da fikk de mer oppmerksomhet i media.

Skrevet
Hva skal man gjøre mot slike?  :-(

La tiden og evolusjonen ordne opp, som så mange ganger før. Dinosaurene døde ut de også. Nessa og Knudsen har hvitt hår, de begynner nok å bli litt slitne. Orker ikke holde på i så mange år til, før de får nok med seg og sitt. Inntil da, overse dem. Har funket bra i mange år nå.

Skrevet

Jepp, ti dem ihjel, sier jeg, de har vært stille i mange år nå, og ikke fått noe oppmerksomhet.

Håper bare ikke de begynner å brase inn i begravelser til homofile, slik deres meningsfeller i USA gjør.

Skrevet

Håper bare ikke de begynner å brase inn i begravelser til homofile, slik deres meningsfeller i USA gjør.

Hyyysssj!!! :o

Ikke gi dem noen ideer!! :roll:

Skrevet

Hyyysssj!!! :o

Ikke gi dem noen ideer!! :roll:

Hehe, nei, det har du rett i!

Skrevet

Det tyder jo på at man har gått fullstendig tom for argumenter, når man tyr til slikt lavmål. Det er omtrent det samme som at folk som er for "korte" i hodet tyr til vold.

I tillegg kan det tydes som at de begynner å innse at kampen er tapt, og at dette er en siste krampetrekning før slutten.

Men det skal sies at det har nyhetsverdi, og at det jo er naturlig for tabloidene å ta tak i det, for de får høyere lesertall av slikt. Dessverre.

Skrevet

Hehe, nei, det har du rett i!

*hvisker* nei, for jeg har også hørt at de til stadighet surfer rundt inne på KGs diskusjonsforum... :ler:

Skrevet

*hvisker* nei, for jeg har også hørt at de til stadighet surfer rundt inne på KGs diskusjonsforum... :ler:

Hmf! :-? Antyder du at jeg overvurderer dem?? :hoho::hoho:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...