Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Nordmann
Skrevet

hei

er det noen her ute som har noen historier på hvordan de ble sammen med eksen sin igjen og hvor lang tid det tok?

jeg er i en sånn situasjon der jeg savner min eks veldig mye.

hun tok valget med å avslutte forholdet a flere forskjellige grunner.

hennes grunner var.

jeg har mistet enn del følelser.

jeg vil stå litt på egne ben.

jeg har lyst til å være fri.

jeg vet at det ikke er noe fasit svar på noe og at hold avstand og la henne ta kontakt. la henne ta kontakt osv.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det tok 9 måneder. Vi hadde varierende kontakt (og sex..) i løpet av disse månedene. Gjennombruddet kom når jeg sa at jeg endelig begynte å føle meg klar for å gå videre. Da ville han prøve igjen. Han visste også at vi kom til å flytte langt fra hverandre 6 måneder senere så det ble et nå eller aldri. Det funket og vi er nå på 3. året etter bruddet. :)

Anonym poster: c06d0f68c7a3c1d3f83bb2ec56aebb8a

Skrevet

ÅÅ...Jeg er i samme situasjon selv.. Rådløs og rådvill om hvordan få han tilbake. Jeg har prøvd mitt, sagt det på telefon, skrevet det, lagde Valentinesgave. Nå er det på tide å gå videre, og rette blikket fremover. Det er det eneste som hjelper, og jeg bærer med meg et lite håp som en livsbøye, om at han skal innse at han savner meg og skjønner at jeg ikke er der alltid.

La henne vite hva du føler, slik at du ikke angrer på at du aldri gjorde noe. Dersom det ikke hjelper må du bare gå videre, og prøve å rette fokuset fremover..

Skrevet

Beste du kan gjøre er å fokusere på ditt eget liv.

Skrevet

Hvorfor prøve å få tilbake noen som ikke vil ha en?

Det er faktisk galskap. Tenk litt over det.

Skrevet

Det kom fra den rette, Steinar!!!!!!

Anonym poster: 36cb279467504851b531332246f12d96

• Liker 5
Gjest Nordmann
Skrevet

takker for svar.

jeg føler jeg har gjort alt jeg kan.

vi har hatt noen fantastiske dager de siste ukene.

det som er litt kjipt her er at vi har bestilt en ferie sammen som er nå i mai.

det er da en uke sammen med hele hennes familie.

denne turen har hun sagt flere ganger at hun vil at jeg skal være med på.

jeg flyttet ut i går og da begynte hun å gråte og fortelle meg at jeg er den mest fantastiske kjæresten hun noen gang har hatt osv.

hun sat også det at hun var livredd for at hun kommer til å angre men det viste hun ikke ennå. hun ville ikke gi meg noe forhåpninger som hun sa.

jeg fikk også en lang melding når jeg la meg i går der det sto blant annet hvor utrolig mye jeg betyr for henne og hor glad hun er i meg +++

jeg valgte å ikke svare på den meldingen.

til verneverdig jeg tror ikke at dette er det hun vill innerst inne men at hun trenger å føle på hva hun egentlig hadde / har.

som sagt vi har hatt 2 fantastiske år sammen.

Skrevet

Det kom fra den rette, Steinar!!!!!!

Anonym poster: 36cb279467504851b531332246f12d96

Jeg har aldri prøvd å få noen som sagt til meg at hun ikke vil ha meg.

Men at mange folk ikke klarer, eller ikke ønsker, å kommunisere er ikke noe nytt. Og da blir det fort mye verre.

Skrevet

til verneverdig jeg tror ikke at dette er det hun vill innerst inne men at hun trenger å føle på hva hun egentlig hadde / har.

som sagt vi har hatt 2 fantastiske år sammen.

Verneverdig, ja, jeg føler meg faktisk litt som et arkeologisk minne her :ler:

Ellers er det som du sier, helt umulig å vite hva slike surrehuer av noen kvinner kan klare å finne på.

Hun må klare å finne ut av det selv. Ellers blir du garantert sittende igjen med Svarte Per - før eller senere.

Gjest Nordmann
Skrevet

jeg skjønner det og er forsåvidt enig med deg.

jeg har bestemt meg å ikke ta noe som helst med kontakt osv.

får bare håpe at hun tar kontakt når hun er klar for det

Gjest Nordmann
Skrevet

ÅÅ...Jeg er i samme situasjon selv.. Rådløs og rådvill om hvordan få han tilbake. Jeg har prøvd mitt, sagt det på telefon, skrevet det, lagde Valentinesgave. Nå er det på tide å gå videre, og rette blikket fremover. Det er det eneste som hjelper, og jeg bærer med meg et lite håp som en livsbøye, om at han skal innse at han savner meg og skjønner at jeg ikke er der alltid.

La henne vite hva du føler, slik at du ikke angrer på at du aldri gjorde noe. Dersom det ikke hjelper må du bare gå videre, og prøve å rette fokuset fremover..

hei.

jeg har nok prøvd det meste nå men nå er jeg helt tom.

håper dere også finner ut av dette.

Skrevet

Tok to måneder før vi begynte å snakke, etter tre måneder ble vi sammen igjen og to måneder senere flyttet vi sammen :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...