Gå til innhold

Ett års bryllupsdag (papirbryllup). Gavetips til mannen, noen..?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Om noen dager har vi ett års bryllupsdag, noe som selvfølgelig skal markeres. Vi har fått barnevakt, og skal ut å spise på restaurant. Vi har også spart litt av bryllupskaken vår, som vi skal spise. Så det blir også en markering ;)

Jeg har også lyst til å gi ham en liten gave. Ikke så alt for dyr, maks 500 kroner. Det første som slo meg er å gi ham noe i papir, siden det tross alt er papirbryllup ;) Tenkte å kjøpe et fint kort til ham og skrive noen ord inni der. Men ikke noe kliss-klass, da det har vært et utrolig tøft år for forholdet, igrunn.. Tenkte kanskje på en bok? Tips til god bok? Eller muligens konsertbilletter, teaterbilletter,eller lignende?

Håper på mange tips :)

Anonym poster: 121376aa4b5d9f058fab2f00324764de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Godt forslag, men det har jeg desverre ikke tid til tror jeg ;)

Anonym poster: d82bbe35f12d3e875626d68f239b0481

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en sånn fotobok med bilder av årets høydepunkter sammen .. ? :)

Ikke vondt ment, men hun sier at dette året har vært et utrolig tøft år for forholdet, så det er kanskje ikke så mange høydepunkter å lage fotobok om?

Er det noe spesielt magasin, eller evt tegneserie (ala Pondus) som han liker å lese? Isåfall kan kanskje et abonnement på favorittbladet/-magasinet være noe?

Anonym poster: ab6d6f86b4196ffad59137c98b11d8f8

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han abonerer på Pondus fra før... Vi Menn har jeg aldri sett ham lese igrunn..

Et innholdsrikt år med mange høydepunkter igrunn, men likevel tøft for forholdet. Vanskelig å forklare...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke vondt ment, men hun sier at dette året har vært et utrolig tøft år for forholdet, så det er kanskje ikke så mange høydepunkter å lage fotobok om?

Er det noe spesielt magasin, eller evt tegneserie (ala Pondus) som han liker å lese? Isåfall kan kanskje et abonnement på favorittbladet/-magasinet være noe?

- var nettopp derfor jeg foreslo det. jeg gjetter på at de har tenkt å fortsette forholdet, og da er det ofte en god ting å fokusere på det gode som har vært :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ok, nå har jeg saumfaret billettservice.no skikkelig, og med alle konserter og stand-up shows kræsjer det skikkelig ift. andre planer vi har. Men hva med billetter til fotballkamp? Han er ganske interessert i fotball, jeg er sånn passe... Kanskje litt mindre enn sånn passe også ;)

Hva tror dere? Tenker at billetter hadde vært ok, for da får vi kommet oss ut bare vi to. Passe nybakte foreldre er vi også, så det kommer litt an på barnevakt. Men det ordner seg alltids...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med kino da? Rett go slett gavekort på kino? For summen du ser for deg, får dere et par turer på kino sammen - og da bindes dere ikke opp til en gitt dato som dere kanskje/kanskje ikke får barnevakt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, kino er absolutt greit. Kanskje i tillegg til en god bok?

Men dersom jeg dropper ideen min med å gi noe i papirform, har dere forslag til andre gaver? Æsj, å gi mannfolk gaver er utrolig vanskelig. Synes min mann er ekstra vanskelig, for han er vel ikke av den typen som ønsker seg noe særlig, samt at han heller ikke viser så utrolig til glede over gaver han får..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må legge til at han ver ganske jakt- og friluftsinteressert... Ellers har han vel ikke så veldig til interesser. Trener noen dager i uken, men det er mest for helsens skyld, og ikke en stor interesse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis han er jakt- og friluftsinteressert, er det aldri feil med skikkelig bra superundertøy for eksempel; eller varmt tøy i det hele tatt. Eller noen knallgode sko. Regnponcho (kjekt når man jakter, men da må det selvsagt være sånn som er spesielt til jakt). Har han en god jaktsekk? Hvis ikke kan det være en idé. Abonnement på jaktblad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere tenkt å spise en kake dere har hatt i fryseren ett år? Ekkelt.

Gi han en papirbit, han gir vel en god f uansett.

Anonym poster: 2302ab57efedcbd4f420f94bdfd9d7ce

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adriane

Har dere tenkt å spise en kake dere har hatt i fryseren ett år? Ekkelt.

Gi han en papirbit, han gir vel en god f uansett.

Anonym poster: 2302ab57efedcbd4f420f94bdfd9d7ce

*poof*

Endret av Adriane
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kom hjem med blomster, mannen ble kjempeoverraska og glad. Tenkte også på noe av papir men kom ikke på noe smart dessverre. Men vi lagde god mat og koste oss med litt vin da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Riskjeks

Lag en papirhatt? :P

Hvorfor må man gi hverandre så mye gaver hele tida? Å gå ut og spise middag burde da være mer enn nok? Tid sammen er jo en gave til begge to.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moffeliten

Hva med ballonger som det står "Gratullerer med bryllupsdagen" eller noe annet koselig på? Jeg vet det finnes butikker som selger sånt. Tror faktisk at du kan bestille levering hos noen av de også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...