Gjest Gjest Skrevet 26. februar 2013 #1 Skrevet 26. februar 2013 Har en brennende/stikkende og svakt "trykkende" følelse rundt nedre kant på ribbena, mest fra midten og til høyre side, men og på venstre side. Ingen diare, forstoppelse, oppkast el. Noe sure oppstøt, men det går dager mellom. Er ikke snakk om store plager, men nok til at jeg er litt obs. Graviditet er ikke et alternativ, isåfall er jeg ca 3 år på vei. Er jeg helt på viddene som tenker dette kan være magesår? Isåfall, hvordan undersøker de for det, og hva kan gjøres om det blir verre?
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2013 #2 Skrevet 26. februar 2013 Gå til fastlegen, så henviser han deg til gastoskopi hvis nødvendig. Anonym poster: 8be6e523953fc6c9d1196d4255f751f1
Gjest TS Skrevet 26. februar 2013 #3 Skrevet 26. februar 2013 Går ikke til fastlegen med mindre det faktisk blir ubehagelig skal innom en privatlege om noen måneder, så tar det opp med han i stedet for om det fortsatt er aktuelt. Men hva kan egentlig gjøres med det om det viser seg at det er magesår?
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2013 #4 Skrevet 26. februar 2013 Det kan være tykktarmen. En del av tykktarmen ligger i underkant av ribbena. Denne delen kalles transverse colon. Jeg har irritabel tarm og sliter mye med tykktarmen. Så det trenger ikke være noe alvorlig. Men selvfølgelig må du gå til legen hvis det ikke gir seg! Anonym poster: bca502e86eff60b374a93f8e3e0261bc
up! Skrevet 26. februar 2013 #5 Skrevet 26. februar 2013 Jeg tror det mest sannsynlige er at du er tre år på vei 1
Gjest TS Skrevet 26. februar 2013 #6 Skrevet 26. februar 2013 Det kan være tykktarmen. En del av tykktarmen ligger i underkant av ribbena. Denne delen kalles transverse colon. Jeg har irritabel tarm og sliter mye med tykktarmen. Så det trenger ikke være noe alvorlig. Men selvfølgelig må du gå til legen hvis det ikke gir seg! Anonym poster: bca502e86eff60b374a93f8e3e0261bc Litt merkelig om det skulle være det egentlig? Har helt normal avføring, og ville tro at om det var tarmen så ville det påvirket det på et eller annet vis? Og jada, skal til legen om det blir verre, eventuelt så tar jeg det opp om en par måneders tid når jeg uansett skal avgårde
Gjest Gjest Skrevet 27. februar 2013 #7 Skrevet 27. februar 2013 Sjekker de ikke magesår med blodprøve i dag?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå