Gå til innhold

Islam er jo bra!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Heisann, jeg har i mange år vært litt "rasist", men nå har jeg plutselig skjønt at det er islam som er tingen!

Det er jo slik at islam er en kvinneundertrykkende religion, mens i dagens Norge er det feministene som regjerer. Norske kvinner får under 2 barn i snitt, og sakte men usikkert dør den etnisk norske befolkningen ut. I tillegg er det mange andre problemer skapt av denne feminismen.

Men snart kommer islam til å ta mer og mer over! Allerede i dag er resultatet av denne hodeløse innvandringen at jenter ikke kan bevege seg utendørs alene på kveldstid i vår hovedstad, og verre skal det bli. Med årene vil kvinner måtte holde seg innendørs, be om tillatelse hver gang de skal på toalettet, osv.

Det latterlige her er for øvrig at de som ofte er størst supportere av ikke-vestlig innvandring osv, nettopp er såkalte "feminister". Det blir som støtte rosinproduksjon samtidig som man ønsker å kutte ut all druedyrking! Men kanskje støtter disse kvinnene islam fordi de vet at egentlig er kvinneundertrykking positivt for dem.

Anonym poster: 2f8adfc3f690a0cc967f302411f6d0c3

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Poenget er.........?

Poenget er åpenbart.

De som vil ha mest mulige ikke-vestlige ( les: muslimer ) inn i landet, er de som vil rammes hardest av det senere. Hint, se hva som skjer i Frankrike, UK, Nederland og Sverige.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en helt annen sak.

Ærlig talt. Hvor mange "feministene kommer til å få betale for masseinnvandringen av kvinnehatende muslimer med sine døtres voldtekt"-tråder har du sett på KG? Jeg tror det må være et tresifra tall.

Boring!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ærlig talt. Hvor mange "feministene kommer til å få betale for masseinnvandringen av kvinnehatende muslimer med sine døtres voldtekt"-tråder har du sett på KG? Jeg tror det må være et tresifra tall.

Boring!

Nok til at (kvinn)folk burde begynne å ta hintet, kanskje ?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nok til at vi kan klare oss uten enda en hjernedød tråd om akkurat det samme. Var min tanke. Og jeg gjentar: BORING!

Veit du hva som er det verste med disse trådene? Startinnlegget virker som om det alltid er skrevet av en fyr som tror han har oppfunnet hjulet på nytt. Resten av tråden er stort sett likelydende fra gang til gang, og ingen av de trådene antakeligvis skulle angå, gidder å delta. Dette er en slags gruppeonani for muslimhatere.

Endret av Mann 42
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nok til at vi kan klare oss uten enda en hjernedød tråd om akkurat det samme. Var min tanke. Og jeg gjentar: BORING!

Greit nok.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Nok til at (kvinn)folk burde begynne å ta hintet, kanskje ?

kvinnfolk? Er det alle kvinners feil at det er innvandring i verden nå?
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er muslim og jente og jeg går hvor jeg vil alene. Jeg spør ikke om lov for å gå på do heller, TS. Det virker som om du har lite kunnskap..

Anonym poster: 8e42bd6c6438b994639edc8106c7970c

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest BettyBoop

Jeg er muslim og jente og jeg går hvor jeg vil alene. Jeg spør ikke om lov for å gå på do heller, TS. Det virker som om du har lite kunnskap..

om du bruker hijab så gjør du ikke hva du vil uten den..
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker ikke hijab men gjorde det før...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det latterlige her er for øvrig at de som ofte er størst supportere av ikke-vestlig innvandring osv, nettopp er såkalte "feminister". Det blir som støtte rosinproduksjon samtidig som man ønsker å kutte ut all druedyrking! Men kanskje støtter disse kvinnene islam fordi de vet at egentlig er kvinneundertrykking positivt for dem.

Anonym poster: 2f8adfc3f690a0cc967f302411f6d0c3

Det latterlige er også at "antimuslimer" hater feminismen og langt på vei er enige med islamistene.

Når det er sagt er det mye å sette fingeren på med Islam som med mye annet, og voldtekter skjer i det store og det hele av ikke-vestlige innvandrere. Problemet er dog ekstremister fra begge sider og ikke den jevne mann og kvinne med vestlig bakgrunn eller muslimer.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det latterlige er også at "antimuslimer" hater feminismen og langt på vei er enige med islamistene.

Når det er sagt er det mye å sette fingeren på med Islam som med mye annet, og voldtekter skjer i det store og det hele av ikke-vestlige innvandrere. Problemet er dog ekstremister fra begge sider og ikke den jevne mann og kvinne med vestlig bakgrunn eller muslimer.

Alle fornuftige mennesker hater jo feminismen, så det er sikkert riktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Jeg bruker ikke hijab men gjorde det før...

bra du slutta. good for you!!!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...