*Anaïs* Skrevet 22. mars 2004 #1 Skrevet 22. mars 2004 Er det mulig og kjøpe papir til printer som man kan bruke til å stryke på t-skjorter? Synes jeg har hørt noe om dette for lenge siden.. Om noen vet; hvor får man tak i sånt papir?
~umulia~ Skrevet 22. mars 2004 #2 Skrevet 22. mars 2004 Mener å ha sett sånne gjør det selv kit på Chlas Olson. Tror det fulgte med en t-skjorte, et tegneprogram og 5/6 ark. Husker ikke hva de kostet. Eller så har de det vel sikkert på hobbybutikker?
Sandra Skrevet 22. mars 2004 #3 Skrevet 22. mars 2004 Ja, det finnes. Spørs kanskje på hvilken printer du har? Hvilken blekktype du bruker? Jeg har en Epson C84, og her får du kjøpt T-skjortepapir iallfall.
Crazee Skrevet 22. mars 2004 #4 Skrevet 22. mars 2004 Eg kjøpte ein pakke med 20 ark på Clas Ohlson tidlegare - og to musmatter med overføringsark òg. Dei har (i ale fall hatt) ein del slike ting. Elles går det vel an å høyra på dataforretningar, hobbyforretningar, og bokhandlarar. For alt eg veit har Biltema det òg...
Grooo Skrevet 22. mars 2004 #5 Skrevet 22. mars 2004 Det lønner seg nok å kjøpe det i en databutikk, og altså kjøpe det papiret som er laget til den type printer du har. I alle fall hvis du skal lage noe som du vil at skal holde en stund. Telehuset og sånn har godt utvalg i slike ting.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå