Gå til innhold

To av mine næremste, ute av mitt liv

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter et forhold som varte i to år slo jeg opp med kjæresten, hun var utro med ingen andre enn min bestevenn siden jeg var 6 år. Jeg vet ikke hvor lenge de holdt på, jeg vet ikke helt om jeg vil vite det heller, det jeg vet er at jeg er helt knust. Noen av mine andre venner er jo også venner med meg og eks-bestekompisen min, jeg vet ikke hva som skjer der. To av mine nærmeste personer i livet mitt er nå ute av mitt liv, nå som sinnet er over føler jeg meg litt lost...

Anonym poster: 43f527bbcb8b9cf93c1dd0b4b1dd7eb4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Etter et forhold som varte i to år slo jeg opp med kjæresten, hun var utro med ingen andre enn min bestevenn siden jeg var 6 år. Jeg vet ikke hvor lenge de holdt på, jeg vet ikke helt om jeg vil vite det heller, det jeg vet er at jeg er helt knust. Noen av mine andre venner er jo også venner med meg og eks-bestekompisen min, jeg vet ikke hva som skjer der. To av mine nærmeste personer i livet mitt er nå ute av mitt liv, nå som sinnet er over føler jeg meg litt lost...

Anonym poster: 43f527bbcb8b9cf93c1dd0b4b1dd7eb4

:hug:

Vet det ikke hjelper så mye med en klem nå, men jeg ikke ord for sånn oppførsel :vetikke:

Anonym poster: d482910534caf6e2d1fdb2e2e1116c17

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...