Gå til innhold

Salg på cheapsmells - decleor.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Takker!

Anonym poster: 2b14568ea3ec0ebed57abc1ea3a48692

Skrevet

Vet ikke om jeg tør å handle noe derfra,egentlig.

Anonym poster: ff6cd79a9da7aa352940fc452b757d76

Gjest barista
Skrevet

Vet ikke om jeg tør å handle noe derfra,egentlig.

Vet det ser litt halvshabby ut, men det er trygt. :)

Skrevet

Mente ikke på åssen siden ser ut, men p.g.a ryktene om at de selger varer som er utgått på dato... :(

Skrevet

Nå er det jo bevist at det ikke er trygt da, du kan lese om det i linken lenger opp her.

Anonym poster: 0a9f4868a2fd29a1720e0f0466a8c50d

Skrevet

More for me. :)

Anonym poster: 29ae9a7d1d127bb8991e1d0a85c2b342

Gjest barista
Skrevet

Jovisst er det trygt! Det er bevist at de ikke kjøper varer direkte fra produsent, og kjøper opp varepartier fra andre som har gått konkurs osv. Det er jo aldri bevist (såvidt jeg vet ihvertfall) at noen produkter er fake. De opererer på lik linje som strawberrynet f.eks.

Har handlet mye både CS og aldri opplevd noe lignende. Det er riktignok noe kortere holdbarhet på produkten kontra kjøpt i salong, men det må en selv ta en vurdering på. For meg var det verdt de pengene jeg sparte å skulle kjøpe fra CS.

• Liker 1
Skrevet

Jovisst er det trygt! Det er bevist at de ikke kjøper varer direkte fra produsent, og kjøper opp varepartier fra andre som har gått konkurs osv. Det er jo aldri bevist (såvidt jeg vet ihvertfall) at noen produkter er fake. De opererer på lik linje som strawberrynet f.eks.

Har handlet mye både CS og aldri opplevd noe lignende. Det er riktignok noe kortere holdbarhet på produkten kontra kjøpt i salong, men det må en selv ta en vurdering på. For meg var det verdt de pengene jeg sparte å skulle kjøpe fra CS.

Det at du bruker strawberrynet som eksempel snakker jo for seg selv.

Det er helt i orden at du ønsker å kjøpe dine produkter fra useriøse forhandlere, hvor du ikke vet noe om bakgrunnen til produktene. Men det er ikke helt i orden at du misjonerer dette som helt trygt, for det er det ikke. Dette kan i værste fall kunne få konsekvenser for en godtroende forbruker, dette er tross alt produkter man påfører huden/kroppen direkte.

Når cheapsmells til og med LYVER om at de har kontakt med Matis og sier at Matis er klar over at de selger produktene, samt prøver å så tvil om seriøsiteten til SPA salongen vedkommende hadde vært innom for å få sjekket produktet, da har man jo klare indikasjoner på at dette er så useriøst som det får blitt. De har tydeligvis noe å skjule, siden de faktisk prøver hardt å skjule det.

Åpenhet om snusket i denne bransjen er veldig viktig, og jeg kan ikke skjønne hvorfor den vanlige mann i gata tar på seg oppgaven i å skulle prøve å skjule dette for hverandre, hva tjener "vi" på det? :klo:

Gjest barista
Skrevet

Det at du bruker strawberrynet som eksempel snakker jo for seg selv.

Det er helt i orden at du ønsker å kjøpe dine produkter fra useriøse forhandlere, hvor du ikke vet noe om bakgrunnen til produktene. Men det er ikke helt i orden at du misjonerer dette som helt trygt, for det er det ikke. Dette kan i værste fall kunne få konsekvenser for en godtroende forbruker, dette er tross alt produkter man påfører huden/kroppen direkte.

Når cheapsmells til og med LYVER om at de har kontakt med Matis og sier at Matis er klar over at de selger produktene, samt prøver å så tvil om seriøsiteten til SPA salongen vedkommende hadde vært innom for å få sjekket produktet, da har man jo klare indikasjoner på at dette er så useriøst som det får blitt. De har tydeligvis noe å skjule, siden de faktisk prøver hardt å skjule det.

Åpenhet om snusket i denne bransjen er veldig viktig, og jeg kan ikke skjønne hvorfor den vanlige mann i gata tar på seg oppgaven i å skulle prøve å skjule dette for hverandre, hva tjener "vi" på det? :klo:

Det er helt i orden at det er din meining, men det betyr ikke at det er riktig. CS er helt trygt, og det finnes ikke hold i hva du skriver. Det er helt uriktig at de selger falske varer. Og CS er en helt grei nettbutikk. Det er helt trygt! Hva du skriver er din mening, ingenting annet.

"Mange nettbutikker bruker nettopp andre leverandører enn merkene selv, så til tross for at man kontakter merker og får vite at de selv ikke er levendør til nettbutikken, så betyr ikke dette at de selger falske varer"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...