Gjest Anonymous Skrevet 22. mars 2004 #1 Skrevet 22. mars 2004 hei alle sammen skal reise for aller første gang til syden denne måneden.. må virkelig si at jeg gruer meg litt. første gang uten trygge mamma og pappa... hm.. har en god del sommerfugler i magen nå ja.. lurer litt på hva jeg egentlgi har begitt meg ut på. er en veldig ansvarsfull jente på 20 år og ja mange har sikkert reist alene før denne alderen men ikke jeg... jeg bor fortsatt hjemme og liker de trygge omgivelsene her hos familien.. men en gang må jo bli den første.. kan jo ikke alltid sitte hjemme med dem og feriere med dem. det er for drøyt det skjønner tilogmed jeg! så nå er det gjort.. håper det ikke blir for mye tårer og snørr og stooore sommerfugler og knall og fall.. gruer... ønsk meg lykke til;=)
~umulia~ Skrevet 22. mars 2004 #2 Skrevet 22. mars 2004 Lykke til!!! God tur!!! Jeg misunner deg voldsomt, jeg vil også på tur!!! :-( Du får det sikkert kjempe gøy, kos deg masse og tenk litt på oss stakarene som sitter igjen hjemme i kulde og snø
Gjest Anonymous Skrevet 25. mars 2004 #4 Skrevet 25. mars 2004 Du reiser vel sammen med gode venner? Og hvis det er til et typisk syden-sted har du ingenting å grue deg til. God tur. Du kommer aldri til å ville reise med foreldrene dine igjen etter denne ferien.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå