AnonymBruker Skrevet 25. februar 2013 #1 Skrevet 25. februar 2013 Det er så håpløst. Jeg prøver å bli mindre. Jogger flere ganger i uka, og går masse hver dag og spiser sunt - masse proteiner osv. Det fungerer fint så lenge jeg er "nazi", men hvis det går mer enn tre dager uten at jeg får løpt, og at jeg skeier ut én dag (og da er det ikke snakk om fråtsing ellernoe sånt, men at jeg spiser en liten sjokolade, eller som i går - spiste pizza, noe jeg gjør kanskje et par ganger i året), så ser det ut som jeg har gått opp igjen ti kg. Mage er så svær at hele kroppen ser feilproposjonert ut (sånn som når man er gravid) og hele meg blir blubbete. Målte meg med målebånd nå bare for å fastslå at det ikek bare er innbilling, det er faktisk snakk om 5 cm mer rundt midjen enn det var for et par dager siden. Det er helt håpløst. Hjelper jo ikke å være dødsflink hele tida hvis jeg ikke kan ta et par hviledager fra trening (har likevel gått og gått masse) eller spise litt mer én dag. Da er alt arbeidet bortkasta og jeg må starte p nytt igjen og igjen! Anonym poster: fe4f8b8452e9f6ef34830414d5fced83
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2013 #2 Skrevet 25. februar 2013 Du legger ikke på deg, du blir oppblåst. Da står magen ut som en ball og man ser ut som man er gravid. Sliter med det samme selv. Det har ikke noe med vekt å gjøre, men at det du spiser er noe du enten ikke tåler eller som fordøyelsen din sliter med. Feks hvetemel, gluten, sukker...Det kan være mange ting. Anonym poster: 2009afb3121ed6e898c5cf66078a321b 1
Gjest *Maja* Skrevet 26. februar 2013 #3 Skrevet 26. februar 2013 Lol, jeg er supert trent og har flat mage, men hver helg er jeg gravid i 5 mnd. Det er bare oppblåsthet og vann. Etter et par dager med ren mat igjen så faller alt på plass igjen. Det er helt normalt
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2013 #4 Skrevet 26. februar 2013 Men føler det fort blir sånn også hvis jeg bare er slapp med treninga en uke? Motsatt da; hvis jeg er flink og f.eks løper annenhver dag så ser jeg forskjell etter en uke mtp at magen/sideflesket osv blir mye mindre, men hvis jeg da tar pause tre-fire dager så eser det ut igjen:P Anonym poster: fe4f8b8452e9f6ef34830414d5fced83
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2013 #5 Skrevet 26. februar 2013 ...og det går ikke bare over igjen, da må jeg trene ofte og spise nazi i et par uker før det er tilbake til slik det var. Anonym poster: fe4f8b8452e9f6ef34830414d5fced83
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå