Gå til innhold

Jeg har satt meg et mål.

Anbefalte innlegg

Skrevet

At i løpet av 2013 så skal jeg skaffe meg kjæreste, noen fler som har det som mål?

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

At i løpet av 2013 så skal jeg skaffe meg kjæreste, noen fler som har det som mål?

Jeg har det som ønske, ja.

• Liker 1
Gjest aam1972
Skrevet

Jeg hadde som mål i August i fjor at jeg skulle få meg en kjæreste før året var omme.

Jeg gikk inn for oppgaven med liv og lyst og datet og smilte og sto på. Etter tre måneder fant jeg ut at jeg egentlig ønsker å være singel, og at det var alle rundt meg som mente jeg burde ha en kjæreste.

Nå har jeg avsluttet alle nettdate kontoene mine og tar saken helt med ro, og har verken mål om det ene eller det andre for 2013 bortsett fra å nyte livet.

Skrevet

Beklager men jeg synes målet ditt er litt på skeivesen.

Som når FN setter seg mål om hvor mye tepraturen maks skal stige innen 2050.

De burde heller sette seg konkrete mål for hvordan man kan forhindre tepraturstigning.

Jeg ser etter en kjæreste eller noe sånt, men målet mitt er heller å gå på en date i måneden.

Det er noe jeg kan bestemme, det handler om handling og mot. Men å sette seg som mål å få kjæreste blir for meg bakvendt.

• Liker 4
Skrevet

Hvorfor sette deg dette som et mål? Vil du ha kjæreste bare for å ha kjæreste? Eller vil du være sammen med verdens beste, fineste, snilleste mann? Hvis du svarer ja til det siste, så får du heller ikke stresse med det.. Han kommer når han er ment å komme!

Skrevet

Beklager men jeg synes målet ditt er litt på skeivesen.

Som når FN setter seg mål om hvor mye tepraturen maks skal stige innen 2050.

De burde heller sette seg konkrete mål for hvordan man kan forhindre tepraturstigning.

Jeg ser etter en kjæreste eller noe sånt, men målet mitt er heller å gå på en date i måneden.

Det er noe jeg kan bestemme, det handler om handling og mot. Men å sette seg som mål å få kjæreste blir for meg bakvendt.

Enig med deg Hanna. Å ha som målsetning å gå på date syns jeg var fornuftlig. Men hvor treffer du menn?

Anonym poster: 2d2f090c2d8753e06dac8840e80ebd62

Skrevet

Han kommer når han er ment å komme!

Lol

Mitt mål er å utvikle meg selv.

Skrevet

begynner på studie til høsten, målet er å kapre en i løpet av fadderukene.

Anonym poster: fb53884634c347dc81e574ee431ed65a

• Liker 1
Skrevet

Enig med deg Hanna. Å ha som målsetning å gå på date syns jeg var fornuftlig. Men hvor treffer du menn?

Jeg studerer, er masse av menn der. Det er jo forelesninger, grupper, ekstra seminarer og enda mer! Ellers er venner av venner en ok løsning. Jeg har vært veldig redd for å ta kontakt med menn, øver meg opp i å være mer selvsikker på det, ha det gøy og ikke ta det så høytidlig. Hvis jeg synes noen er hyggelige så spør jeg om kaffe/være med på en utstilling/gå sammen på et kveldsforedrag eller noe annet som passer for felles interesser.

Det er ikke bare for å få kjæreste da. Synes det er gøy å flørte og gøy å få nye venner

• Liker 1
Skrevet

Jeg er enig med Hanna! her- at det er bedre med mål om en date i måneden for eksempel. Skal du ha mål om kjæreste innen året er omme, så står du kanskje i desember - og kaprer den første du ser.

Hehe - nei, jeg har nå selv erfart at det er periodene jeg bestemte meg for å være singel jeg faktisk traff på menn jeg ønsket å date. Tror du skal være fornøyd med singeltilværelsen først og fremst;)

Skrevet

It's the journey that counts, not the end goal, bla bla bla :)

Skrevet

Vel, nå har jeg vært singel så lenge at nå gidder jeg ikke og være det mer......

Gjest energibånd
Skrevet

Jeg har også satt meg et mål, at jeg ikke skal få meg kjæreste i løpet av 2013. :)

Skrevet

Jeg har også satt meg et mål, at jeg ikke skal få meg kjæreste i løpet av 2013. :)

Javel, netopp kommet ut av et forhold da eller?

Gjest energibånd
Skrevet

Javel, netopp kommet ut av et forhold da eller?

Nei, faktisk ikke, jeg trives som singel og har ikke tid til kjæreste. Er travelt opptatt med jobb og studier.

Jeg tror heller ikke at du skal ha som mål å få deg kjæreste. Slapp av, lev livet, ha det gøy med venner, fest med måte og ikke konsentrer deg om det du ikke har. Plutselig en dag møter du kvinnen du har drømt om.

Skrevet

Jeg studerer, er masse av menn der. Det er jo forelesninger, grupper, ekstra seminarer og enda mer! Ellers er venner av venner en ok løsning. Jeg har vært veldig redd for å ta kontakt med menn, øver meg opp i å være mer selvsikker på det, ha det gøy og ikke ta det så høytidlig. Hvis jeg synes noen er hyggelige så spør jeg om kaffe/være med på en utstilling/gå sammen på et kveldsforedrag eller noe annet som passer for felles interesser.

Det er ikke bare for å få kjæreste da. Synes det er gøy å flørte og gøy å få nye venner

Så flink du er :) Jeg har også lyst til å bli flinkere til å ta kontakt med menn, men jeg tør ikke enda jeg er "voksen". I går så jeg en kjempekjekk mann på trening som sto alene, og jeg tenkte faktisk på å gå bort. Men gjorde det ikke. Litt synd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...