Gå til innhold

Skyvedørsgarderobe

Anbefalte innlegg

Skrevet

Merkelig, innlegget forsvant. Prøver igjen

Skal ha skyvedørsgarderobe,men går meg vill i letingen. Har vært på en del butikker,men syns de er dyre,så er jeg i tvil om stil osv

Vi har ikke minimalistisk stil, heller litt klassisk ,litt moderne.

Det skal være i en gang med mørke fliser, møbler er hvite og klassiske, vegger lyse.Vil ikke ha gjennomsiktige dører,jeg personlig syns det ser rotete ut.

Noen som vet om noe som ikke er for dyrt?

Tenkte på ikea,men bor så langt unna, og koster vel mye for å få fraktet

Anonym poster: da903c426c4ef1ec53f7a3a4f46afcb1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytter

Anonym poster: da903c426c4ef1ec53f7a3a4f46afcb1

Skrevet

Det kan godt tenkes IKEA er det rimeligste alternativet selv med frakt? Jeg hadde sjekket fraktprisene før du slår det fra deg.

Anonym poster: 95dd7c8698536fb775b9afc41ab8154e

Gjest Badabing
Skrevet

Jeg vet dessverre ikke hva som er rimeligst, jeg tror vi endte opp med garderobe fra Maxbo. Ellers kan du sjekke ut Garderobemannen, Byggmax og Bauhaus?

Skrevet

Vet at ikea har kampanje på sine PAX-garderober nå, der du får gavekort på 1000 for hver 5000 du handler for eller noe sånt. Kan jo være verdt å sjekke ut.

Skrevet

Er jevnlig tilbud på Elfa sine dører hos byggvarekjeder. De helt plain hvite er de rimligste. Disse kan du faktisk tapetsere dersom du ønsker å gjøre de litt mer personlig.

Anonym poster: 12e36a84e61a920e90b8fed293db7eb2

Gjest gjest17
Skrevet

IKEA ligget vel på rundt 1600,- for frakt? Så det er godt mulig det blir det beste alternativet prismessig selv om frakten tilkommer :-)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg endte opp med den fra Elfa. Også praktisk fordi det er enkelt å ommøblere i innredningen, samt at de hadde mulighet for å lage garderobe som bare er 50 cm dyp - tar mindre plass i rommet. For meg ble det mye billigere enn ikea, dog var garderoben på 50% tilbud når jeg kjøpte..

Anonym poster: 3cba33de7f95a0152b2f2b6d3c89734e

• 2 uker senere...
Skrevet

Det som er dumt med IKEA sine er at dei monteres på stammer. Dermed begrenser bredden på skyvedørsgarderoben seg til dei breddene ein kan ha i stammene. For oss ville det ha betydd å sette inn 20 cm fóring på soverommet for å få bredden til å gå opp. I staden bestilte me skyvedører etter mål på skinner. Ypperlig.

Skrevet

Det billigste for oss ble Ikea pax stammer og skyvedører etter mål på skinner fra Garderobemannen. Valgte de billigste hvite dørene med hvite profiler. Veldig fornøyd.

Skrevet

*mine innlegg* Vi skal pusse opp soverommet og sette inn skyvedørsgarderobe, og skal helst ikke bli fattige underveis.. :fnise: Så følger gjerne med på andres erfaringer her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...