Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var sammen i litt over et år med en fyr (jeg er 26 og han 29), og hadde det veldig fint. ingen av oss hadde følt noe slikt for noen før. Vi bor i forskjellige byer nå, så avstanden har selvfølgelig vært en belastning. Jeg tilbrakte jula hos han og familien hans, og alt virket fint da, vi koste oss masse sammen. Så reiste jeg tilbake til byen min, og en uke etter, samme dag som han skulle komme nedover, ringte han meg og sa han ikke kom. Han ville slå opp. Han sa det var fordi vi var for forskjellige (selv har jeg aldri før vært med noen som jeg har så mye til felles med, så kjøper ikke helt den), og sa han ikke elsket meg lenger, selv om han hadde sagt det bare et par uker siden og vi hadde snakket om fremtiden i løpet av jula. Han ringte meg hver dag frem til den dagen han slo opp via tlf. Etter han hadde slått opp hørte jeg ingenting på en mnd før jeg til slutt tok kontakt. Vennene mine mener oppførselen hans tyder på at han har vært utro og har dårlig samvittighet, spesielt siden han fortsatt sier han er glad i meg og vil hjelpe meg med det ene og det andre.. Hadde ikke trodd det om han, men begynner jo å lure.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spør han rett ut, så slipper du å lure, og eventuelt la noe gå til spille når dere kunne ha ordnet det. :)

Anonym poster: 2f65185b6625e3a8f5626ba1a04e317b

Skrevet

"JA"

"NEI"

Veit da f, spør gutten din og lykke til :hug:

Skrevet

Vennene mine mener oppførselen hans tyder på at han har vært utro og har dårlig samvittighet, spesielt siden han fortsatt sier han er glad i meg og vil hjelpe meg med det ene og det andre.. Hadde ikke trodd det om han, men begynner jo å lure.

Hvilken rolle spiller det om han har vært utro eller ikke? Han vil ikke ha deg.

Anonym poster: 491932e3fcce954143f8c1b9489db031

Skrevet

Det kan godt være han elsker deg men bare ikke greier å leve med den dårlige samvittigheten.

Det kan også være han er redd.

Jeg får selv panikk et stykke inn i et forhold.

Anonym poster: 345b7c4a8a6dc5c026d3e3d0e5210e27

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...