jegerkul Skrevet 25. februar 2013 #1 Skrevet 25. februar 2013 på lørdag så var han jo drita som faen, men han sovna plutselig mellom beina mine, også var det sånn når jeg gikk ut på kjøkkenet for å lage mat så fulgte han etter, Og holdt rundt meg. Og på fredag når han var drita og jeg edru, så lå jeg i sofaen så setter han seg bare oppå meg og drev å skilte meg som et helvette, også, dette her har jeg egentlig ikke lyst å si, men forrige helg så klikka det helt for meg, var så sint og lei meg pga alt så av alle ting så kutta jeg meg .... Også når vi var hos en kompis og dem så greide veninna å klore meg på den armen så jeg begynte å blø der så vi to gikk rundt å leita vi etter papir, så kommer han etter meg å spurte hva jeg leita etter og han spurte hva som skjedde og jeg bare sa jeg blødde på armen fordi veninna mi greide å klore meg, og han spurte om han kunne se, og jeg bare nei, også ble helt sånn "nei få se det nå" og tok rundt armen min for å få opp armen på genseren, og veninna mi bare "du trenger ikke å se det" og han " tror du ikke jeg kjente hva det var for noe" også bare tok han med meg vekk og prøvde å overalt meg til å vise det og jeg blånekta, også ble han skikkelig sur og smalt i veggen, også bare "se på meg, bare la meg få se" Også lot jeg han tilslutt få se fordi han ikke ga seg, også ble han sykt lei seg og bare "er dette min feil?" Også svarte jeg ikke og så vekk og prøvde å gå og han bare "se på meg, er det min feil?" Og han var nesten på gråten... Og jeg bare "det er alt" også sa han "er ting så ille hjemme nå?" Og jeg bare nikka.. Også sa han " du har sett arrene mine?" Og jeg bare "nei" også viste han meg hele armen sin! Faen ble helt i sjokk jeg, også satt vi bare der skikkelig lenge før han plutselig klikker helt og bare "jeg drar til deg, hun Morra di skal faen meg få høre" også løper han ut i bilen, Men så glemte han nøkler, så da bare låste han seg inn i bilen og ville ikke ut på lenge Og midt i dette, så kommer bare Patrick bort til oss å bare "hun prøver bare å være hard to get" Også begynner han å dytte oss inntil hverandre for å få oss til å kysse, men jeg pressa meg vekk fordi jeg ville ikke det, for da ville bare alle følelsene mine komme tilbake med en gang for han .. Og i natt når han våkna etter å Ha sovet mellom beina mine lenge så hadde jo han valget mellom å sove på sofaen bak meg eller ved siden av meg og vennina mi og han " jeg kan ligge mellom dere to, også kan du bare holde rundt meg". Og jeg bare "nei, for da kommer du til å breie deg utover hele tilslutt så jeg må sove på gulvet" og han "nei for du kan bare ligge å breie deg over meg" Og jeg tenkte ikke det var så lurt siden jeg fortsatt liker han og da ville alt bare bli verre for meg, så han endte på sofaen bak meg på fredag når alle vi tok bussen til byen på kvelden, etter vi hadde vært hos han kompisen og da ringte jo kjæresten til veninna mi i et sett fordi han var redd hun hadde gjort noe, også sa hun bare noe sånn "herregud, er så irriterende at han ikke stoler på meg når jeg er med gutter!" Og da sendte han meg det blikket, sånn at han skulle få meg til p tenke på ossen jeg reagerte hver gang han var med en jente.. Og jeg bare så raskt bort Men forstår fortsatt ikke hva han vil fram til siden han driver p sender meg blikk hver gang noe minner om oss, eller skal ligge å sove sånn på meg eller vil at jeg skal sove på han, eller at han skal drive å holde seg i nærheten av meg hele tiden, og uansett hvor jeg går så er han etter.. Blir veldig forvirra!! trenger seriøst hjelp til hva han mener med dette? liker han fortsatt, og har så utrolig lyst til å få han tilbake. for det ble ikke slutt pga følelser ogsånt, men pga han mente jeg ikke stolte på han og han var redd for å bli såra av meg...
Karenina Skrevet 25. februar 2013 #2 Skrevet 25. februar 2013 Jeg tror du er nødt til å holde deg unna ham til dere begge er voksne nok til å takle et forhold, dere virker ikke helt klare for et forhold noen av dere. Men først av alt MÅ du slutte å kutte deg! Det første du gjør i morgen er å skaffe deg hjelp av en fagkyndig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå