AnonymBruker Skrevet 25. februar 2013 #1 Skrevet 25. februar 2013 Hvis jeg forteller deg om ei jente på 20 år som ble påkjørt, knakk nakken og overlevde såvidt og nå må sitte i rullestol for resten av livet sitt, blir du da trist? Det er trist at sånt skjer, ikke sant? Spesielt når man er så ung og hadde hele livet forran seg? Men før du griser ut hele pc-en din med snørr og tårer, la meg si mer. Hva om jeg sier at denne jenta heter Barbie, bruker mye sminke, lever av kroppen sin, går utfordrende kledd, har masse sex uten å være i et forhold, har mye penger, bor i et stort fint hus, er kjempe-kjempe pen og super deilig og alle gutters drøm, ja selv homofile (bare for å sette et eksempel her hvor pen og deilig hun er) og for folk flest så er hun ansett som perfekt og lever et liv i luksus. Fin sportbil har hun også, masse venner og gode karakterer. Hennes favorittfarge er forresten rosa. Blir det da vill jubel og "dette hadde hun bare godt av" og "til pass for henne"-svar om jeg også sier at i tilegg til å være lam fra halsen og ned så har hun brendt bort hele ansiktet sitt, bare kjøtt igjen, hun vil ikke føle noe under sex mer, hun må bruke kateter for urin og pose på magen for avføring, hun er ikke så pen lenger og ikke noe drømmejente og hun har blitt deprimert. Sånn da, vet du det. For mer trenger du ikke å vite ikke sant? Hvem bryr seg om personlighet, det er jo zoooh 90z!!! For etter å ha lest og sett på youtube, diverse forum og ellers hørt hva andre sier, så er det intrykket jeg har. Anonym poster: 9ddab48387ed68bcd49cbc61826e6faf 5
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2013 #4 Skrevet 25. februar 2013 Hva babler du om.. egentlig? Vel, er slike ting jeg har plukket opp, er det en helt vanlig person så sørger folk med, er det en person, eller kanskje bedre sagt, er det en person folk har inntrykk av er pen, suksessfull, ansett som "perfekt", rik, kjendis, da skal folk hate. Synes det er trist at det skal være sånn. Anonym poster: 9ddab48387ed68bcd49cbc61826e6faf
Silfen Skrevet 25. februar 2013 #5 Skrevet 25. februar 2013 Nå trodde jeg det skulle være en tråd om en som hadde gjennomgått så mye kirurgi at hun ble dårlig. Men en ulykke er en ulykke. Den rammer uten å spørre om alder, sivilstand, lykkelig liv eller ikke etc etc. Det er alltid tragisk når ulykker rammer, uten at jeg driver med så mye snørr og tårer av den grunn. 2
Katniss Skrevet 25. februar 2013 #7 Skrevet 25. februar 2013 Vel, er slike ting jeg har plukket opp, er det en helt vanlig person så sørger folk med, er det en person, eller kanskje bedre sagt, er det en person folk har inntrykk av er pen, suksessfull, ansett som "perfekt", rik, kjendis, da skal folk hate. Synes det er trist at det skal være sånn. Anonym poster: 9ddab48387ed68bcd49cbc61826e6faf Hvor har du fått inntrykket at mennesker går og drømmer om at andre skal bli lam fra halsen og ned og få brent bort all huden i ansiktet? 3
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2013 #8 Skrevet 25. februar 2013 Jeg har havnet i det rare hjørnet av KG igjen. Anonym poster: d8cfd2d589be656dbb59f22ae2eccbe2 22
Amarinda Skrevet 25. februar 2013 #9 Skrevet 25. februar 2013 Det er vel aldri "fortjent" å bli lam fra nakken og ned? Hvorfor lurer du på dette? 3
muffin26 Skrevet 25. februar 2013 #10 Skrevet 25. februar 2013 Hæææ er du dum i huet? Har ingenting å di hvordan den personen var/ er når det skjer en noe så jævlig er det bare psykopater som kan bli glad. 1
Djungelvrål Skrevet 25. februar 2013 #11 Skrevet 25. februar 2013 Folk som mener at noen kan fortjene dette er de som kanskje selv fortjener det.
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2013 #12 Skrevet 25. februar 2013 KG forumet er som å lese på 4chan eller verre av og til. Ref: http://en.wikipedia.org/wiki/4chan Anonym poster: c1f11cbed24fa94286367e56c75804a0 1
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2013 #13 Skrevet 25. februar 2013 Hvor har du fått inntrykket at mennesker går og drømmer om at andre skal bli lam fra halsen og ned og få brent bort all huden i ansiktet? Akkurat det er nå satt litt på spissen da, men synes jeg hører og ser dette stadig. Altså, er det folk som enkelte har et intrykk av er pen, suksesfull, rik og lever et lykkelig liv så godter de seg når personen har det vondt. Men det skjer jo vanlige folk og da, men virker som flere har lettere for å "sørge med " da. Anonym poster: 9ddab48387ed68bcd49cbc61826e6faf
Alice123 Skrevet 25. februar 2013 #14 Skrevet 25. februar 2013 KG forumet er som å lese på 4chan eller verre av og til. Ref: http://en.wikipedia.org/wiki/4chan Anonym poster: c1f11cbed24fa94286367e56c75804a0 This.
Gjest Blondie65 Skrevet 25. februar 2013 #15 Skrevet 25. februar 2013 Nå må dere vi dere med de her politisk korrekte svarene deres. Hva tenkte de fleste i dag når de leste nyheten om Tone og Aksel? Ha ha - eller stakkars de? Hvor ligger sympatien deres - hos Tone eller Aksel? Det er mye dritt å lese om diverse bloggere på KG - noe av det er rent oppgulp kun spunnet ut av misunnelse, Jeg må innrømme at jeg dessverre ikke ville felt en tåre dersom noen ganske så kvalmende kjendiser - som er så fulle av seg selv at vi til stadighet skal se og lese om detaljer i deres liv - hadde fått litt motgang. Jeg unner ingen forbrent hud eller lammelse fra livet og ned - men en helt alminnelig arbeidshverdag der de faktisk må gjøre noe annet enn å vise frem sin dype kløft, andemunn og offentlige skittentøyvask for penger hadde ikke vært å forakte.
Gjest Gjest Skrevet 25. februar 2013 #16 Skrevet 25. februar 2013 Hvis jeg forteller deg om ei jente på 20 år som ble påkjørt, knakk nakken og overlevde såvidt og nå må sitte i rullestol for resten av livet sitt, blir du da trist? Det er trist at sånt skjer, ikke sant? Spesielt når man er så ung og hadde hele livet forran seg? Men før du griser ut hele pc-en din med snørr og tårer, la meg si mer. Hva om jeg sier at denne jenta heter Barbie, bruker mye sminke, lever av kroppen sin, går utfordrende kledd, har masse sex uten å være i et forhold, har mye penger, bor i et stort fint hus, er kjempe-kjempe pen og super deilig og alle gutters drøm, ja selv homofile (bare for å sette et eksempel her hvor pen og deilig hun er) og for folk flest så er hun ansett som perfekt og lever et liv i luksus. Fin sportbil har hun også, masse venner og gode karakterer. Hennes favorittfarge er forresten rosa. Blir det da vill jubel og "dette hadde hun bare godt av" og "til pass for henne"-svar om jeg også sier at i tilegg til å være lam fra halsen og ned så har hun brendt bort hele ansiktet sitt, bare kjøtt igjen, hun vil ikke føle noe under sex mer, hun må bruke kateter for urin og pose på magen for avføring, hun er ikke så pen lenger og ikke noe drømmejente og hun har blitt deprimert. Sånn da, vet du det. For mer trenger du ikke å vite ikke sant? Hvem bryr seg om personlighet, det er jo zoooh 90z!!! For etter å ha lest og sett på youtube, diverse forum og ellers hørt hva andre sier, så er det intrykket jeg har. Anonym poster: 9ddab48387ed68bcd49cbc61826e6faf Nei, jeg synes sånt er tragisk uansett om folk har røket, drukket og nydt sex eller ei.
Silfen Skrevet 25. februar 2013 #17 Skrevet 25. februar 2013 Hva tenkte de fleste i dag når de leste nyheten om Tone og Aksel? Ha ha - eller stakkars de? Hvor ligger sympatien deres - hos Tone eller Aksel? Dette blir litt OT, men jeg kanalhoppet her om dagen og kom forbi et program som het Tone eller noe sånt, om altså denne jenten. Og der hun sa at hun ble så lei seg hver gang hun kom innom fora som dette og lese dritt om seg selv. Det er vel egentlig ganske forståelig. 1
Gjest Violetta Skrevet 25. februar 2013 #18 Skrevet 25. februar 2013 Når man lever av presseoppslag må man også tåle de negative.
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2013 #19 Skrevet 25. februar 2013 Nå må dere vi dere med de her politisk korrekte svarene deres. Hva tenkte de fleste i dag når de leste nyheten om Tone og Aksel? Ha ha - eller stakkars de? Hvor ligger sympatien deres - hos Tone eller Aksel? Jeg for min del skummet overskriften med et likegyldig skuldertrekk. Jeg vet forsvinnende lite om dama og det lille jeg vet er ikke spesielt hyggelig, men jeg godter meg ikke over at det blir slutt mellom dem for det. Anonym poster: d8cfd2d589be656dbb59f22ae2eccbe2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå