Gå til innhold

Ønsker inspirasjonsbilder/blogger/kjendiser+

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! :)

Jeg har endelig bestemt meg for å våge å finne min egen stil og satse på å være den jeg vil være. Jeg vet ikke hvor dumt det høres ut, men jeg har blitt veldig inspirert av

musikkvideoen og både livsstilen og klesstilen til Lana der. Jeg føler meg så hjemme når jeg ser og hører den, og vil forsøke å ta noe fra den klesmessig.

Altså søker jeg en ganske casual stil, men likevel tøff og litt vågal. Vil gjerne eksperimentere med litt farger, da jeg tidligere kun har vært en grå mus. Det har faktisk bare gått i hvite, svarte og grå cardiganere og mørke bukser.

Jeg søker tips og mer inspirasjon og håper på noen kjendiser eller nettsider med lignende klær. Gjerne nettbutikker også! Eller tips og erfaringer fra dere selv.

Er det forresten mulig å forstå hva slags stil jeg ønsker ut ifra videoen? Synes bare den er så fin... :hjerte:

Anonym poster: 1535f05ce3349ba994bc95b54e7345d3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil si at godt over 75% av bloggerene som ligger på topplisten på blogg.no har den stilen, sammen med maaaange andre jenter. http://martheborge.blogg.no/ blant annet :)

Skrevet

Jeg vil si at godt over 75% av bloggerene som ligger på topplisten på blogg.no har den stilen, sammen med maaaange andre jenter. http://martheborge.blogg.no/ blant annet :)

Eneste bloggen jeg har fulgt med på, er Fotballfrue sin, og stilen hennes faller ikke helt i smak, hehe :) Takk, har bladd litt gjennom bloggen du sendte og liker det! Skal sjekke mer på topplisten.

Anonym poster: 1535f05ce3349ba994bc95b54e7345d3

• Liker 1
Gjest BabyBlue
Skrevet

Hvis du liker stilen til Lana Del Rey kan du blant annet lese HER. Der blir hun blottlagt både på godt og vondt... :fnise: Utenom det har hun forandret stilen sin litt med årene. Har blitt mer vampy og voksen, men vintage-ish band t-skjorter og jeans har hun alltid vært glad i. Hun blander mye casual med mer eksklusive plagg.

Utenom det anbefaler jeg deg å lese litt unike motebloggere - flesteparten av de som har plattform på blogg.no tror fremdeles at det er kult med brunkremskille og JC sko... hallo liksom.

Liker selv livingdoll, men har henne mer som inspirasjon enn fasit. Liker sansen hennes for kvalitet og det som er litt annerledes - hun er også ganske tidlig ute på klesfronten. Liker også facehunter sin blogg, det er bilder av gatemote - litt sånn corky og rare plagg av og til. Kan også anbefale deg blader som wonderland, style.com, Costume, Oyster, Numero, Another og W - noen av de er ganske dyre, men shootene deres er ofte helt amazing. Jeg jobber på en kiosk med en haug med blader, så jeg har bladd gjennom en del i pausene :fnise:

Nettbutikker kan være nastygal og shopbop. Der finner du mye morsomt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...