AnonymBruker Skrevet 25. februar 2013 #1 Skrevet 25. februar 2013 Hei! Jeg håper virkelig noen kan hjelpe meg litt før jeg flyr på veggen! Jeg er håpløst forelsket i en kar, 9år eldre enn meg. Med et barn på 2år. Det var han som tok kontakt med meg, vi flørtet, møttes ofte og det ene førte til slutt til det andre. Vi har hatt det kjempe morsomt sammen, og har det fint når vi er sammen. Han måtte desverre flytte 1t fra meg for å kunne ha barnet sitt mer. Men etter det dabbet kontakten gradvis av. Det er for det meste jeg som kontakter han, han svarer og er veldig med i samtalen. Spør spørsmål tilbake osv. Men tar liksom sjeldent kontakt først, så jeg føler meg bare innpåslitende. Hvis jeg foreslår å møtes sier han JA med en gang, og da kan han ta kontakt først både før jeg kommer, og samme dag som jeg drar hjem. Han gir tydelige signaler når vi er sammen, men etterpå er det liksom så forvirrende! Han sier fortsatt mye fint, at vi passer bra sammen (vi er ikke kjærester). Alt er så bra når vi er sammen. Jeg savner han vanvittig mye nå, og tenker ofte på han. Tenker på hva han gjør, sender jeg sms svarer han med en gang og vi kan prate flere timer før det plutselig blir stille, tenker på hva han egentlig tenker, vil, leker han med meg? Har snakket med han flere ganger, det blir bedre der og da, men så sklir det ut. Han har vært i et dårlig forhold med henne som han har barn med, og ikke vært i forhold siden. Kanskje han vil være singel? Eneste jeg får ut av han er at forrige forhold ikke var bra, og at han syntes det er litt tungt med denne avstanden. Men en time er jo ingenting, hadde han tatt mer initiativ hadde det ikke vært noe problem for meg å dra dit. Og man skulle jo tro det ble mindre tungt dersom man snakket litt sammen når vi ikke hadde mulighet til å møtes? Hver gang han er ute å reiser får jeg gave fra han. Får også bursdags og julegaver. Jeg er skikkelig forvirret, og håper noen kan hjelpe meg litt! Anonym poster: 786160cf9a3e5a51b6069462a9833093
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå