Gjest Mannen Skrevet 25. februar 2013 #1 Skrevet 25. februar 2013 Hvorfor liker ikke damer menn som er stresset? Fordi kvinner blir lett stresset selv?
Gjest Gjest Skrevet 25. februar 2013 #2 Skrevet 25. februar 2013 Fordi vi vil at mennene skal ha gooood tid til oss:)
Gjest BettyBoop Skrevet 25. februar 2013 #3 Skrevet 25. februar 2013 Hvorfor liker ikke damer menn som er stresset? Fordi kvinner blir lett stresset selv? Har ingen formening om dette. Kan være at noen kan vise stress ved å bli sinte og glefser når de svarer. kan være det.
Gjest uAnonymbruker Skrevet 25. februar 2013 #4 Skrevet 25. februar 2013 Det er slitsomt å være rundt folk som stresser. 1
Catgirl Skrevet 25. februar 2013 #5 Skrevet 25. februar 2013 Tror kvinner som er stresset er like stressende. Men kan tenke meg at å være mye stresset er mer typisk kvinne trekk, eller ut ifra det jeg har sett hos andre. Er selv ofte stresset og engstelig for å få ting gjort på riktig måte og å rekke ting i tide. Så jeg ønsker at en mann jeg er sammen med skal være rolig og sikker på seg selv, som kan hjelpe meg å bli en roligere fordi jeg er litt stressa selv:) 1
Gjest BettyBoop Skrevet 25. februar 2013 #6 Skrevet 25. februar 2013 Tror kvinner som er stresset er like stressende. Men kan tenke meg at å være mye stresset er mer typisk kvinne trekk, eller ut ifra det jeg har sett hos andre. Er selv ofte stresset og engstelig for å få ting gjort på riktig måte og å rekke ting i tide. Så jeg ønsker at en mann jeg er sammen med skal være rolig og sikker på seg selv, som kan hjelpe meg å bli en roligere fordi jeg er litt stressa selv:) men en ting som er utrolig irriterende om man er stressa selv, er en person som har veeeldig god tid og er skikkelig treig når man selv tripper og ser på klokka for nå må vi gå liksom.
Catgirl Skrevet 25. februar 2013 #7 Skrevet 25. februar 2013 Hehe, ja har nok opplevd det og. Noen ganger når jeg prater forstår ikke alle hva jeg sier når jeg er stresset og da går alt jo lynraskt for meg både i bevegelse og i kjeften. Og det er litt irriterende når alle rundt meg liksom bare går i "slow motion"! Heldigvis kan jeg få fart på typen om jeg vil:)
Katniss Skrevet 25. februar 2013 #8 Skrevet 25. februar 2013 Fordi stressete menn - og kvinner - for den saks skyld, ofte tar ut stresset på de nærmeste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå