AnonymBruker Skrevet 25. februar 2013 #1 Del Skrevet 25. februar 2013 Når jeg prøver å sminke katteøyne innerst i øyekroken med flytende eyeliner (Art liner fra Lancome) ser det ut som jeg har sovet eller fått rusk i øyet. Hvordan få det til å se pent ut? Hvilken eyeliner bør man bruke? Mener altså helt innerst i øyekroken. Anonym poster: 0ca27bdc7742fc1e66a49e1d824ba577 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MockingJay Skrevet 25. februar 2013 #2 Del Skrevet 25. februar 2013 Å lage katteøyne handler veldig mye om teknikk, og bare litt om redskaper. Om du synes det ser ut som du får rusk i øyet så er det nok fordi du selv sminker deg et rusk i øyet, selv om det selvfølgelig ikke er med vilje. Jeg kan bruke tørr og våt eyeliner og av og til bruker jeg også en liten kost og svart øyenskygge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MockingJay Skrevet 25. februar 2013 #3 Del Skrevet 25. februar 2013 Altså; anbefaler deg å se sminke videoer på YouTube Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2013 #4 Del Skrevet 25. februar 2013 Å lage katteøyne handler veldig mye om teknikk, og bare litt om redskaper. Om du synes det ser ut som du får rusk i øyet så er det nok fordi du selv sminker deg et rusk i øyet, selv om det selvfølgelig ikke er med vilje. Jeg kan bruke tørr og våt eyeliner og av og til bruker jeg også en liten kost og svart øyenskygge. Det er helst når jeg skal "forlenge" øyet innerst at jeg får problemer. Anonym poster: 0ca27bdc7742fc1e66a49e1d824ba577 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MockingJay Skrevet 25. februar 2013 #5 Del Skrevet 25. februar 2013 Det er helst når jeg skal "forlenge" øyet innerst at jeg får problemer. Anonym poster: 0ca27bdc7742fc1e66a49e1d824ba577 Det er vel veldig overdrevent katteøyne, så du må huske på det når du sminker deg også. Streken må vel da minst være en halv cm lang. Er det der du har gjort feil? Passer seg sjeldent til hverdagsminke da.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2013 #6 Del Skrevet 25. februar 2013 Det er vel veldig overdrevent katteøyne, så du må huske på det når du sminker deg også. Streken må vel da minst være en halv cm lang. Er det der du har gjort feil? Passer seg sjeldent til hverdagsminke da.. Er det bare jeg som trykker på pluss noen ganger i stedet for svar-knappen? Mener du at jeg muligens tar streken for kort? Liker veldig godt markert øyensminke til hverdags også. Anonym poster: 0ca27bdc7742fc1e66a49e1d824ba577 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå