Gå til innhold

Hvilken kajal/flytende eyeliner trengs for å sminke katteøyne innerst i øyekroken?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Når jeg prøver å sminke katteøyne innerst i øyekroken med flytende eyeliner (Art liner fra Lancome) ser det ut som jeg har sovet eller fått rusk i øyet. Hvordan få det til å se pent ut? Hvilken eyeliner bør man bruke? Mener altså helt innerst i øyekroken.

Anonym poster: 0ca27bdc7742fc1e66a49e1d824ba577

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å lage katteøyne handler veldig mye om teknikk, og bare litt om redskaper. Om du synes det ser ut som du får rusk i øyet så er det nok fordi du selv sminker deg et rusk i øyet, selv om det selvfølgelig ikke er med vilje.

Jeg kan bruke tørr og våt eyeliner og av og til bruker jeg også en liten kost og svart øyenskygge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å lage katteøyne handler veldig mye om teknikk, og bare litt om redskaper. Om du synes det ser ut som du får rusk i øyet så er det nok fordi du selv sminker deg et rusk i øyet, selv om det selvfølgelig ikke er med vilje.

Jeg kan bruke tørr og våt eyeliner og av og til bruker jeg også en liten kost og svart øyenskygge.

Det er helst når jeg skal "forlenge" øyet innerst at jeg får problemer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helst når jeg skal "forlenge" øyet innerst at jeg får problemer.

Det er vel veldig overdrevent katteøyne, så du må huske på det når du sminker deg også. Streken må vel da minst være en halv cm lang. Er det der du har gjort feil?

Passer seg sjeldent til hverdagsminke da..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel veldig overdrevent katteøyne, så du må huske på det når du sminker deg også. Streken må vel da minst være en halv cm lang. Er det der du har gjort feil?

Passer seg sjeldent til hverdagsminke da..

Er det bare jeg som trykker på pluss noen ganger i stedet for svar-knappen? :fnise: Mener du at jeg muligens tar streken for kort? Liker veldig godt markert øyensminke til hverdags også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...