Gjest TS Skrevet 25. februar 2013 #1 Skrevet 25. februar 2013 I 7 år har jeg vært svært nær ei venninne av meg, hun var min aller beste venn, hun visste alt om meg og jeg om henne.. Så ble hun sammen med kameraten min, og alt dabbet av. Jeg forstår at ikke vennene tar like stor plass i livet lenger, men det ble ekstremt. Kun snakk om han, og hun spurte aldri om meg lenger. Hun kunne heller aldri være med på ting, og vi møttes maks to ganger i ,mnd. Før var det flere ganger i uka, og vi ringtes daglig. Rett før jul fikk jeg vite at hun og en felles venninne av oss har baksnakket meg og min samboer, noe som gjorde veldig vondt. Jeg har følt de har frosset meg/oss ut i nesten to år nå, fordi deres menn er kamerater. Litt fjortiss og komplisert, men det endte iallefall med at jeg endelig fikk satt fingeren på hva som ikke stemte mellom oss lenger, og jeg ser ikke på henne som en like god venn lenger. Hun andre var jeg ikke så nær, så henne har jeg null kontakt med. Så kommer problemet. Hun skal gifte seg, og hun andre skal arrangere utdrikningslag! Jeg vet hun forventer at jeg gjør noe stort utav det, og at jeg kommer, men hun har ikke sagt ETT ord til meg om bryllupsplanleggingen, og jeg blir holdt totalt utenfor! Jeg gruer meg ihjel.. Innbydelsene er ikke sendt ut, og jeg er ikke jenta som greier å late som. Kan jeg si at jeg har bestilt tur den datoen, når vi får vite utdrikningsdato? Vet jo at hun forventer at jeg kommer, men jeg hadde jaggu forventet å få ta del i bryllupsplanleggingen og livet hennes også! Vi er begge 30 hvis det har noe å si..
Gjest ts Skrevet 26. februar 2013 #2 Skrevet 26. februar 2013 I 7 år har jeg vært svært nær ei venninne av meg, hun var min aller beste venn, hun visste alt om meg og jeg om henne.. Så ble hun sammen med kameraten min, og alt dabbet av. Jeg forstår at ikke vennene tar like stor plass i livet lenger, men det ble ekstremt. Kun snakk om han, og hun spurte aldri om meg lenger. Hun kunne heller aldri være med på ting, og vi møttes maks to ganger i ,mnd. Før var det flere ganger i uka, og vi ringtes daglig. Rett før jul fikk jeg vite at hun og en felles venninne av oss har baksnakket meg og min samboer, noe som gjorde veldig vondt. Jeg har følt de har frosset meg/oss ut i nesten to år nå, fordi deres menn er kamerater. Litt fjortiss og komplisert, men det endte iallefall med at jeg endelig fikk satt fingeren på hva som ikke stemte mellom oss lenger, og jeg ser ikke på henne som en like god venn lenger. Hun andre var jeg ikke så nær, så henne har jeg null kontakt med. Så kommer problemet. Hun skal gifte seg, og hun andre skal arrangere utdrikningslag! Jeg vet hun forventer at jeg gjør noe stort utav det, og at jeg kommer, men hun har ikke sagt ETT ord til meg om bryllupsplanleggingen, og jeg blir holdt totalt utenfor! Jeg gruer meg ihjel.. Innbydelsene er ikke sendt ut, og jeg er ikke jenta som greier å late som. Kan jeg si at jeg har bestilt tur den datoen, når vi får vite utdrikningsdato? Vet jo at hun forventer at jeg kommer, men jeg hadde jaggu forventet å få ta del i bryllupsplanleggingen og livet hennes også! Vi er begge 30 hvis det har noe å si.. Ingen..?
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2013 #3 Skrevet 26. februar 2013 Hva med å fortelle begge venninnene dine hva du føler? Hvor dårlig behandlet du føler deg. Anonym poster: 45bd0e0af04691b9f708919bf6d3fc4f 1
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2013 #4 Skrevet 26. februar 2013 Dette er vel et ikke-tema, bare si at du ikke kommer om du blir invitert. Anonym poster: 3bb6272b61b8eb16f1cb14dd5e9ea163
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2013 #5 Skrevet 26. februar 2013 Så kommer problemet. Hun skal gifte seg, og hun andre skal arrangere utdrikningslag! Jeg vet hun forventer at jeg gjør noe stort utav det, og at jeg kommer, men hun har ikke sagt ETT ord til meg om bryllupsplanleggingen, og jeg blir holdt totalt utenfor! Hvordan kan hun forvente at du gjør noe stort utav det (hva betyr det) ut fra det du skriver? Anonym poster: 70a6366a7bc3d28ba05de936a2915cbc
Gjest ts Skrevet 26. februar 2013 #6 Skrevet 26. februar 2013 Hva med å fortelle begge venninnene dine hva du føler? Hvor dårlig behandlet du føler deg. Anonym poster: 45bd0e0af04691b9f708919bf6d3fc4f Det har jeg gjort.. Vi har da snakket og "ordnet " opp, men føler ikke ting er forandret. Så de vet om det. Hun ene orker jeg ikke snakke mer med, da jeg vet hun sprer usannheter om meg enda, og nekter for det når jeg forteller at jeg vet..
Gjest Skrevet 26. februar 2013 #7 Skrevet 26. februar 2013 Hvorfor må du dit da? Tvinger de deg? Jeg hadde ikke hatt noen som helst interesse av å tilbringe dagen og spandere på en flott dag for en person som baksnakker meg hvertfall!
Gjest Gjest Skrevet 26. februar 2013 #8 Skrevet 26. februar 2013 Ikke dra, verken i utdrittingslag eller bryllup.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå