Gå til innhold

Anbefal meg en varmebehandlende spray til tørt hår!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja,som overskriften sier,til tørt hår.

Noen som har tips? Link gjerne til produkt dere anbefaler :-)

Anonym poster: 178b6c412c7d60f089f9708d96a07b15

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*dytter*

Bruker dere alle varmebehandlende produkt som skal tas i håndkletørret hår?

Jeg har sett hos frisør at de bruker varmebehandlende spray i tørt hår, likeledes på programmet til Trinny og Susanna.

Er det ingen som har prøvd dette?

Anonym poster: 178b6c412c7d60f089f9708d96a07b15

Skrevet

Jeg har tre ulike varmebeskyttere, to av dem skal i fuktig hår: KMS hot flex creme og Joico sin varmebeskytter mousse. Jeg liker best den første, men akkurat HVA de gjør vet jeg ikke.. Joico sin blir litt stiv hvis man ikke grer den ut godt nok, og KMS sin skal være 'smoothing' og bidra til at frisyren holder seg til neste vask. (Yeah right..)

Så har jeg en Redken (heat styling thermo actif) iron shape 11, som er en spray til tørt hår før man retter/krøller. Den skal gi beskyttelse og hold - visstnok.

Nå håper jeg det var det du mente med 'varmebehandlende spray', hvis ikke beklager jeg :)

For å være helt ærlig vet jeg ikke hvor effektivt det er... Varme er jo ganske skadelig for hår uansett, og jeg vet liksom ikke konkret hvor mye beskyttelse det er i slike produkter. Men de gir nok en del hold ihvertfall :)

Skrevet

Jeg bruker maroccan oil i hånkletørt hår før jeg føner og redken 15 varmebeskyttende spray for videre til rettetang. Denne kombinasjonen passer i allefall mitt hår. Før jeg prøvde dette, var mitt hår nesten ødelagt - i tillegg som jeg bruker redken extreme serie med shampoo, balsam, hårkur og cat spray.

Gjest Tigress
Skrevet

Eg har ein spray frå Paul Mitchell som er veldig bra, gjer litt hald også.

• 5 måneder senere...
Skrevet (endret)

Dytter denne litt. Har til nå byttet på å bruke Redken Iron silk 07 og L'Oreal Professionnel Tecni Art Hot style constructor. De er helt greie, men ingen av dem gir veldig bra hold eller glans. Noen som har tips til en bra spray? Den må ikke lukte alt for søtt og i hvert fall ikke vaniljelukt e.l. :P

Btw; den skal brukes i tørt hår før rettetang.

Endret av Purple Diamond

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...