Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor er dere på facebook? Hva er bra med det? Mulig jeg er utrolig negativ, men jeg synes stort sett det er en arena for selvskryt, sjalusi og misunnelse. Eller er jeg helt på jordet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er der utelukkende for å ha muligheten til å nå enkelte mennesker kjapt. Foretrekker FB foran smser om det ikke er noe viktig.

Anonym poster: bfdc74af7290768f916c493927353316

Skrevet

Snakker med venner og familie.

Er ikke i Norge, så er lettere og billigere å holde kontakt og oppdatere hverandre om hva som skjer.

Anonym poster: def88e7cebd4de4a9aa5cbb18f61eba3

Skrevet (endret)

Jeg er på facebook for å holde kontakt med venner og familie, bli bedre kjent med mennesker jeg har møtt, er også medlem av diverse sider og spiller noen spill. Har ingen på vennelista mi som driver med såkalt selvskryt :)

Endret av Guilty
Skrevet

Har også facebook av samme grunn som de over meg skriver. Ser heller ikke mye til misunnelsen, selvskryten og sjalusien, dog noe er det.

Skrevet

Har det, men sluttet å bruke det ganske kjapt. Var ikke så mye spennende ved å lese om hva mennesker gjør til et hvert tidspunkt, heller hadde jeg ingen interesse av å fortelle alle og en hver om hva jeg gjør hele tiden. Min samboer er der, og vi står i et forhold der. Er innom en gang i måneden kanskje, om jeg skal få tak i noen jeg f.eks har glemt eller mistet nummer til :)

Skrevet

Samme som de fleste, får også endel invitasjoner til arragementer som bursdager, fester og andre ting.

Skrevet

Jeg er på facebook bare for å luske egentlig. Og jeg er enig med deg at det foregår mye selvskryt der. Slutter aldri å irritere meg over hva enkelte legger ut, men jeg klarer ikke å holde meg borte :P

Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet

Jeg er på Facebook aller mest for å holde kontakten med en nær slektning som bor i Sverige. Det er billigere å kommunisere med hverandre via chatten på Facebook enn via telefon. Også er det en fin måte å holde kontakt med barndomsvenner og andre venner ++ som bor andre steder enn en selv.

Skrevet

En fin måte å holde kontakten med folk på.

Har et par diagnoser som i perioder gjør meg nærmest husbunden og veldig "på siden" av verden rundt meg, da er det kjempefint å ha facebook så jeg får med meg hva som skjer likevel :)

Og så er det enormt mye lettere å planlegge ting når man bare kan starte en event eller gruppesamtale i stedet for å ringe/sms'e frem og tilbake til én og én.

Skrevet

Holder kontakt med familie og venner i inn- og utland, men leser også mange jobbrelaterte sider som oppdateres daglig. De som oppdaterer om alle bevegelser de gjør, settes bare skjult. Problem solved.

Skrevet

Kun for å ha kontakt med folk på en enkel måte. Laster aldri opp noe, eller legger ut statuser.

Skrevet

Fordi det er sosialt selvmord å ikke ha Facebook. Ellers hadde jeg sletta den dritten for lenge siden, livet hadde vært så jævla mye bedre. :glare: Selv om det er mange positive sider ved det, så veier det ikke opp for all den dritten som blir slengt i fjeset , om du vil eller ikke

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...