Gjest SmurfeLurfen Skrevet 25. februar 2013 #1 Skrevet 25. februar 2013 Hei! Er det ikke mulig å dra på drop in trening på stamina hot? Sendte mail til nærmeste treningsenteret her og de sier det koster 200 kr for drop in. Men skjønte ikke om de mente sånn time med instruktør eller trening på egenhånd i sal? Jeg vil trene på egenhånd på mølle og sånn. Sendte ny mail men fikk ikke svar på den.. Er det ikke vanlig lengre at man bare kan stikke innom og trene når man vil? Trener for det meste ute så vil bare trene innendørs når det er dårlig vær og sånn så vil ikke ha fast medlemskap.
Gjest Bond Skrevet 25. februar 2013 #2 Skrevet 25. februar 2013 Min erfaring er også at det er fryktelig dyrt med drop in timer.. Dessverre. Synes i grunn det er ganske irriterende, spesielt når man reiser og det ikke er treningsrom på selve hotellet
Gjest Solsmil Skrevet 25. februar 2013 #3 Skrevet 25. februar 2013 Ja det er faktisk så dyrt. Skal jo lønne seg å være medlem. Men om man er ute og reiser, så er det ofte sånn at noen av treningssenterne har avtaler seg imellom, som gjør at ihvertfall dropin blir billigere
Gjest Azumi Skrevet 25. februar 2013 #4 Skrevet 25. februar 2013 Hos oss koster det 150 kr for en drop-in time. Du kan jo evt. kjøpe det tilbudet på 295 kr pr mnd, dette er uten binding, og lønner seg om du vil trene kortere perioder.
OPIgirl Skrevet 26. februar 2013 #5 Skrevet 26. februar 2013 Her jeg bor, koster en drop in time 80 kr. Treningssenteret er ikke en del av en kjede. Jeg har innntrykk av at kjedene er fryktelig dyre.
Gjest WendyClear Skrevet 26. februar 2013 #6 Skrevet 26. februar 2013 Her koster det 50 kr for drop-in på studentidretten, noe som fortsatt er dyrt tatt i betraktning hva det koster å være medlem der. Mange sentre begrunner gjerne med at "men du får pengene tilbake når du melder deg inn", som om alle benytter drop-in som prøvetimer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå