Gjest BettyBoop Skrevet 26. februar 2013 #21 Del Skrevet 26. februar 2013 Kjedet meg litt i skrivende stund og klikket meg innom forskjellige blogger på topplisten til blogg.no... Så støtte jeg på hun her: http://krisssy.blogg.no/ Jeg ser gjennom bildene, leser innleggene og likte faktisk veldig godt bloggen. Drit pen jente, bra skriving, en stil som var langt ifra ille... Også leste jeg plutselig spørsmålet "gleder du deg til å begynne på vgs?" også hadde hun svart, da........... ............... JEG TRODDE HUN VAR 18! OM IKKE 19, 20!!! Jeg scrollet opp igjen og leste det hun hadde skrevet om seg selv, og herregud, hun er 15... Jeg er selv bare 19 år gammel og trodde jo faen meg hun var like gammel som meg. Noen andre enn meg som ser det? Legger også merke til en del andre jenter på topplisten, de ser jo ut som de er eldre enn meg, men så er de bare.... 15. Anonym poster: 8a9c0493a2bf9be65524644979d59d8d sminke. lag på lag med sminke 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Riskjeks Skrevet 26. februar 2013 #22 Del Skrevet 26. februar 2013 Synes "dagens ungdom" ser mye yngre ut jeg 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 26. februar 2013 #23 Del Skrevet 26. februar 2013 Avsporinger, krenkende og spekulerende innlegg er fjernet. Tekola, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
muffin26 Skrevet 27. februar 2013 #24 Del Skrevet 27. februar 2013 Hun var veldug veldig tynn håper hun får mer fett med årene for hun ser sykelig tynn ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2013 #25 Del Skrevet 27. februar 2013 Da er det jo greit å vite at slike unge jenter som ser ut som de er 5-10 år eldre enn de er, ikke blir yngre med årene. Når de då blir 40, så ser du ut som de er 60, så heldigvis for oss kjedelige, sminkeløse, Vi ser yngre ut jo eldre vi blir :D Jeg er 36, men blir tatt for en 25 åring. Liv uten sol, røyk og make up gjør meg ung. Jeg sminker meg kun til fest 3-4 ganger i året, og da blir jeg hot mama Til hverdags er jeg veldig casual, slank og med normale klær. Så de poppis jentene vi hadde på ungdomsskolen ser i dag ut som slitne og rynkete 45 åringer :D Anonym poster: 9fdfe440b503ededcb5f5f20a180ff0b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå