LovelyMonroe Skrevet 25. februar 2013 #1 Skrevet 25. februar 2013 (endret) slettet Endret 4. mars 2013 av LovelyMonroe 1
Gjest Svampebob1 Skrevet 25. februar 2013 #2 Skrevet 25. februar 2013 Singellivet er deilig! Hjalp det? :-P Skal jeg være ærlig, så er ikke singellivet en dans på roser heller. Det er som hvilket som helst annet liv.. Bare at du mangler visse ting som du kanskje er vant til å ha. Ting som du ikke tenker over at du har akkurat nå. Veldig bra at du forbereder deg slik at du kan ha noe positivt å se frem til. Fortsett med dette! Frihet er faktisk en av de større fordelene man har som singel :-). Jeg skal til Indonesia om ikke så altfor lenge. Gleder meg som et barn! :-) 1
LovelyMonroe Skrevet 25. februar 2013 Forfatter #3 Skrevet 25. februar 2013 For min del vil nok singellivet være mye bedre enn et destruktivt forhold, i hvertfall! Jeg trenger virkelig kun positivitet nå, fordi det er det jeg velger å fokusere på! Ååå, heldiggris!! ... Det er jammen noe å se frem til!! 1
aquiz Skrevet 25. februar 2013 #4 Skrevet 25. februar 2013 Det er deilig å være single når man ikke har hatt det bra i et forhold! Selv kan jeg tenke på mitt brudd som litt sårt, ene og alene fordi jeg ikke merker forskjell på nå og når jeg var i et forhold med eksen. Så dette kommer til å gå bra for deg og!!
momo Skrevet 25. februar 2013 #5 Skrevet 25. februar 2013 Singellivet kan være helt fantastisk. Da jeg gikk fra min mann, og der hadde jeg nok forsøkt å bli litt for lenge, både på grunn av barna og fordi vi var gift. Da jeg ble singel, var det som jeg ble levende igjen. Elsket livet. Var på to jenteturer til utlandet, var mye med venner, ute på byen og flørta, data litt, trente mye og bare koste meg. Det her er 4 år siden da, men husker godt hvor deilig det var. Er singel igjen, og fornøy, men ikke som sist. Ønsker deg masse lykke til! 1
Gjest Svampebob1 Skrevet 25. februar 2013 #6 Skrevet 25. februar 2013 For min del vil nok singellivet være mye bedre enn et destruktivt forhold, i hvertfall! Jeg trenger virkelig kun positivitet nå, fordi det er det jeg velger å fokusere på! Ååå, heldiggris!! ... Det er jammen noe å se frem til!! Oh yes, det er det! :-) I fjor var jeg i Sør-Afrika og Beijing. Sør-Afrika kommer jeg aldri til å glemme! Beijing var bra også, men ikke like tøft som å ha en levende vill løve på 7m avstand i fra åpen safaribil.. Eller høre en vill elefant gi et varselbrøl på 15 meters avstand. Det gikk igjennom gikk igjennom marg og bein og ga et helt sykt adrenalinkick! :-p Har du noen drømmer du kan tenke deg å realisere? Du vet det kun er du som hindrer deg i å realisere de? ;-)
Inwe Skrevet 25. februar 2013 #7 Skrevet 25. februar 2013 Selv nettopp blitt singel etter å ha gått ut av et forhold som ikke funket. Vært singel i litt over en uke nå, og har ikke vært alene en gang enda! Elsker å alltid kunne gjøre som jeg vil uten å måtte tenke på hva han hjemme kommer til å si. Skal reise mye og være med venninner så mye som mulig
makkapakka Skrevet 25. februar 2013 #8 Skrevet 25. februar 2013 Hvis du er ferdig med forholdet før du flytter ut så kommer det til å bli veldig bra. Du kommer til å sveve på rosa skyer de første månedene og gjøre alt du vil som er rasende morsomt. Når alt har roa seg så må du regne med at det kommer noen tanker, tunge kan de være, men det hjelper deg bare til å bearbeide forholdet du har vært igjennom så la det skje. Lykketil det var faktisk deilig å komme ut i friheten syns nå jeg etter siste forhold jeg hadde. 1
LovelyMonroe Skrevet 25. februar 2013 Forfatter #9 Skrevet 25. februar 2013 Ja, jeg håper når alt har skjedd og flyttinga er ferdig, at jeg ser på det hele med positive øyne. Klart man får kjipe og vonde tanker og men det var i det minste jeg som valgte dette fordi jeg ser at vi ikke kunne fått en fremtid sammen og at han ødelagte tilliten min mye. Utroskap osv. Jeg kjenner at jeg vil bestemme over mitt liv og mine følelser. Jeg vil ikke føle usikkerhet og bekymring... nå kan han være med hvem han vil og gjøre hva han vil uten at jeg trenger bekymre meg. Han tar dette tungt men det hjelper jo litt på og, hadde vært verre om jeg ble dumpa.. Jeg håper at når bruddet er gjort så smiler livet til meg!! :-)
LovelyMonroe Skrevet 26. februar 2013 Forfatter #10 Skrevet 26. februar 2013 Også håper jeg denne tråden kan være en liten trøst/positivitet for de som går igjennom det samme
KaDust Skrevet 26. februar 2013 #11 Skrevet 26. februar 2013 Åhhhhh heldiggris som har så mye å se frem til! Jeg vil også på konsert, jeg vil også til utlandet! HEHE 1
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2013 #12 Skrevet 26. februar 2013 Har du noen drømmer du kan tenke deg å realisere? Du vet det kun er du som hindrer deg i å realisere de? ;-) Nå bryter jeg vel fremtidsvyer her, men økonomi har faktisk en stor del å si hvorvidt man kan realisere reisedrømmer til fjerne land og den slags. Anonym poster: 9a42ba6952a630f2eeb3609960416801
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2013 #13 Skrevet 26. februar 2013 Hvor gammel er du? Anonym poster: 1da7bb542532b5fedad063e49779eedf
Gjest Svampebob1 Skrevet 26. februar 2013 #14 Skrevet 26. februar 2013 Nå bryter jeg vel fremtidsvyer her, men økonomi har faktisk en stor del å si hvorvidt man kan realisere reisedrømmer til fjerne land og den slags. Anonym poster: 9a42ba6952a630f2eeb3609960416801 Ja.. Hvis man ikke har økonomi til det, så må man prioritere litt annerledes. Noe inntekt har man jo. Så lenge man har nok til å dekke basisbehovene, så er jo det første prioritet. Selv bor jeg landlig til slik at jeg kan få råd til å reise mest mulig samtidig som jeg har en drøm om å bli gjeldsfri tidlig i livet. Og når jeg blir gjeldsfri kan jeg kanskje investere penger i en feriebolig i utlandet som jeg leier ut når jeg ikke bruker den selv. Sistnevnte er kun en tanke jeg fikk nylig, men som jeg ikke har gjort noe research på enda. Men det hadde vært en fin måte å slå tre fluer i en smekk på :-P. Dvs. det blir ferie+inntekt+pensjon. Er mange muligheter. Jeg har prioritert bort blant annet dyr bil, det å bo sentralt og jeg sløser ikke. Sparer heller lørdagskvelden til lørdagen i stedet for å ha den daglig ;-). Jeg kjenner folk som tjener langt mindre enn meg, som har barn og som har temmelig bra utenlandsturer fordi de er bevisste på hvordan de prioriterer pengene sine.
momo Skrevet 26. februar 2013 #15 Skrevet 26. februar 2013 Nå bryter jeg vel fremtidsvyer her, men økonomi har faktisk en stor del å si hvorvidt man kan realisere reisedrømmer til fjerne land og den slags. Anonym poster: 9a42ba6952a630f2eeb3609960416801 Men det sto om hun hadde noen drømmer hun ønsket å realisere. Drømmer trenger nødvendigvis ikke å koste noen verdens ting. Jeg har drømmer og ønsker som går ut på å hjelpe mennesker, koster ikke meg noen ting. Sefølgelig har jeg drømmer som koster penger og, som å reise rundt i verden. Men man må ikke være rik for å få til det. Jeg er enslig mor og student. Får til en tur til utlandet med barna mine hvert år jeg.
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2013 #16 Skrevet 26. februar 2013 Men det sto om hun hadde noen drømmer hun ønsket å realisere. Drømmer trenger nødvendigvis ikke å koste noen verdens ting. Min kommentar var myntet på Svampebob som er i den heldige situasjon at han kan reise verden rundt og oppleve mye. Det er en drøm jeg har også, men jeg er redd for at det blir med det . Anonym poster: 9a42ba6952a630f2eeb3609960416801
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2013 #17 Skrevet 26. februar 2013 Min kommentar var myntet på Svampebob som er i den heldige situasjon at han kan reise verden rundt og oppleve mye. Det er en drøm jeg har også, men jeg er redd for at det blir med det . Anonym poster: 9a42ba6952a630f2eeb3609960416801 Det er ikke slik at jeg sitter og sturer og er pessimistisk, langt ifra. Det er mye glede i de nære ting, også. Det gjelder bare å se mulighetene. TS. jeg gleder meg på dine vegne og ønsker deg alt godt . Anonym poster: 9a42ba6952a630f2eeb3609960416801
Gjest Svampebob1 Skrevet 26. februar 2013 #18 Skrevet 26. februar 2013 Min kommentar var myntet på Svampebob som er i den heldige situasjon at han kan reise verden rundt og oppleve mye. Det er en drøm jeg har også, men jeg er redd for at det blir med det . Anonym poster: 9a42ba6952a630f2eeb3609960416801 Det var først i fjor jeg begynte med dette. Det var først da jeg faktisk "kom i den heldige situasjonen". Det har vært intens jobbing, omprioritering av hva jeg bruker penger på og ikke minst måtte jeg finne de rette reisene. De turene jeg har vært på har kostet ganske mye siden det er gruppe- og tematurer, men om jeg hadde hatt(/tatt) tid til å planlegge, så kunne de ha kostet en brøkdel av hva jeg har betalt. Jeg kommer sikkert til å bruke tid til å planlegge disse turene en gang i fremtiden når jeg blir mer erfaren på slike reiser og ting har fått roet seg litt i livet mitt :-).
LovelyMonroe Skrevet 26. februar 2013 Forfatter #19 Skrevet 26. februar 2013 Hvor gammel er du? Anonym poster: 1da7bb542532b5fedad063e49779eedf Hvorfor i alle dager lurer du på det? Men ja, ellers, hm.. har ikke tenkt så langt på drømmer som jeg vil realisere enda.. men det er deilig å kunne planlegge hva jeg vil!! Og takk for gode ord! Jeg håper denne tiden blir topp! :D
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2013 #20 Skrevet 26. februar 2013 hvorfor er det så galt å lure på hvor gammel du er? Du skriver jo masse om situasjonen din, forventer du at vi ikke skal spørre om noe som helst og bare skrive det du vil? Anonym poster: f39684cf7e14073d8a5ee407054aaf12
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå