NIKI Skrevet 22. mars 2004 #1 Del Skrevet 22. mars 2004 Har et litt uvanlig spørsmål kanskje... men prøver. :oops: Skal til syden snart. Problemet mitt når jeg har vært i syden tidligere, har vært at dusjen henger fast, og at man ikke kan ta ned dusjhåndtaket. Jeg har da ikke fått vasket meg ordentlig nedentil, og føler at jeg lukter. Jeg hadde tenkt å kjøpe meg en sånn greie som man kan skylle ørene sine med, og gikk på apoteket. Men der hadde de bare en sånn pakke med øredråper, og en liiiten greie til å skylle med. Noen som vet om butikker der man kan kjøpe en sånn en? Bor i Oslo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myumi Skrevet 22. mars 2004 #2 Del Skrevet 22. mars 2004 Du mener skylleballong ikke sant? De får man bare på apotek. I Middelhavslandene pleier de ofte og ha bidè på badet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NIKI Skrevet 22. mars 2004 Forfatter #3 Del Skrevet 22. mars 2004 Sånn skylleballong jeg mener ja. Jeg var jo på et apotek og spurte, men de visste ikke hvor jeg kunne få kjøpt det..... Har ikke hatt bidè de plassene jeg har vært ihvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myumi Skrevet 22. mars 2004 #4 Del Skrevet 22. mars 2004 Hva er nå dette for ett dusteapotek? :o Gå ett annet sted du. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 22. mars 2004 #5 Del Skrevet 22. mars 2004 Jeg pleier å ha med meg intimservietter også når jeg reiser steder der jeg ikke vet hvordan dusjforholdene er, fungerer greit synes jeg, som tillegg til fastmontert dusj. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NIKI Skrevet 22. mars 2004 Forfatter #6 Del Skrevet 22. mars 2004 Hva er nå dette for ett dusteapotek? :o Gå ett annet sted du. Hehe Kan kanskje prøve andre apotek-kjeder da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VesleBråka Skrevet 22. mars 2004 #7 Del Skrevet 22. mars 2004 Vasker du deg inni hulrommene da? Jeg synes det går greit i syden, er jo likedan som mange offentlige dusjrom her. Litt såpe, gnikke gnu, la vanne renne nedover og kanskje bøye seg bittelitt bakover, bruke hånda som kopp og hive vannet dit det skal. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NIKI Skrevet 22. mars 2004 Forfatter #8 Del Skrevet 22. mars 2004 Vasker du deg inni hulrommene da? Jeg synes det går greit i syden, er jo likedan som mange offentlige dusjrom her. Litt såpe, gnikke gnu, la vanne renne nedover og kanskje bøye seg bittelitt bakover, bruke hånda som kopp og hive vannet dit det skal. Liker å skylle litt oppi der ja. Spesielt om man har en del utflod og sånn da.... Og ved mensen. Føler meg mye renere om jeg får skylt det bort. Og i tillegg så er det mye lettere å "få seg litt" fra kjæresten da... når det er helt rent og pent Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. mars 2004 #9 Del Skrevet 22. mars 2004 tror du skal være forsiktig med å skylle "oppi der".... Ihvertfall hvis det er rutine! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 22. mars 2004 #10 Del Skrevet 22. mars 2004 Liker å skylle litt oppi der ja. Spesielt om man har en del utflod og sånn da.... Og ved mensen. Føler meg mye renere om jeg får skylt det bort. Og i tillegg så er det mye lettere å "få seg litt" fra kjæresten da... når det er helt rent og pent OBS. Ved jevnlig skylling inne i hulrom får man mye raskere sopp!! Hvis du får mindre sex vis du ikke har vasket deg inni kroppen synes jeg kjæresten din har et problem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NIKI Skrevet 22. mars 2004 Forfatter #11 Del Skrevet 22. mars 2004 OBS. Ved jevnlig skylling inne i hulrom får man mye raskere sopp!! Hvis du får mindre sex vis du ikke har vasket deg inni kroppen synes jeg kjæresten din har et problem. Er oralsex jeg tenker på da... Får på ingen måte mindre sex om jeg ikke har skylt inni. Jeg skyller jo vanligvis ikke "helt oppi" da. Er liksom inni, men ytterst på en måte...... hehe, ikke så lett å forklare. Og det er værst når jeg har en del utflod da. Tenkte bare en sånn skylleballong kunne få meg til å føle det litt bedre når jeg var i syden, for det har vært litt problem før, mtp lukt og sånn. Har følt meg uren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lene* Skrevet 23. mars 2004 #12 Del Skrevet 23. mars 2004 Jeg pleier å ha med meg intimservietter også når jeg reiser steder der jeg ikke vet hvordan dusjforholdene er, fungerer greit synes jeg, som tillegg til fastmontert dusj. Jeg og..Verste som finns er å ikke føle seg ren!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 23. mars 2004 #13 Del Skrevet 23. mars 2004 Hehe, har ingen tips altså, synes bare det er så festlig at andre tenker på samme rare ting som meg. Liker å få spylt godt der nede, selv om jeg hoder meg "utvortes" som det heter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NIKI Skrevet 23. mars 2004 Forfatter #14 Del Skrevet 23. mars 2004 Hehe Fint det ikke er bare meg som tenker så "rart" da... Var litt flau for å skrive dette innlegget :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. mars 2004 #15 Del Skrevet 23. mars 2004 Jeg fikk skikkelig soppangrep av asan intimservietter når jeg var ute å reiste, så bare vær litt obs når du bruker det...brukte alltid asan når jeg dusjet før, men etter jeg brukte våtserviettene, har jeg reagert veldig hver gang jeg har brukt vanlig asan også, så her i gården er det bare vann som blir brukt :-) går jo an å vaske seg med en klut også når du dusjer så får du rikelig med vann også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NIKI Skrevet 23. mars 2004 Forfatter #16 Del Skrevet 23. mars 2004 Bruker bare vann nedentil jeg.... Hadde litt problemer etter bruk av såpe når jeg var mindre. I følge legen jeg hadde da, var det beste å bare bruke vann, så det har jeg gjort de siste årene Men takk for tips :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 24. mars 2004 #17 Del Skrevet 24. mars 2004 da er en god klut et must, da får du vasket innimellom selv med fastmontert dusj. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NIKI Skrevet 24. mars 2004 Forfatter #18 Del Skrevet 24. mars 2004 Får huske på å ta med meg det ja. 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå