Gå til innhold

Slutt mellom Tone og Aksel?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare rykter? De skal jo gifte seg i år.

Anonym poster: cbc9c49b1f2faac482cd8424639c796e

Skrevet

Wow! Det der kom faktisk som et sjokk! De skulle jo gifte seg og alt! Fikk inntrykk av at de hadde det supert sammen, og at de hadde en dyp kjærlighet og respekt for hverandre!

Det viser vel bare at måten man framstår på i media gjennom intervjuer og bilder kan være totalt feil........

Men det var overraskende likevel! De snakket alltid så fint om hverandre, og det har ikke virket som at det har vært så veldig fram og tilbake mellom dem tidligere.

Synes faktisk det er ganske flaut å faktisk forlove seg og planlegge bryllup, for så å slå opp. Det blir litt fjortis. Da har man ikke tenkt nøye nok gjennom ting før man valgte å forlove seg. Jeg mener at har man først forlovet seg, da er det ingen vei tilbake.

Man har jo årene i forkant av forlovelsen på å bestemme seg om dette er mannen i sitt liv.

Anonym poster: 8096cf08ebaaab609f5b53a1d956b22f

Skrevet

Men kan vi være sikre på at media og mange drama-skapende journalister ikke bare finner det opp?

Skrevet

Se bare her, det er jo bare idiotiske spekulasjoner og synsing fra media sin side for å trekke lesere. Er så forbanna på media i Norge, blir jo sånn som den tyske pressen driver og juger om at mette marit venter trillinger osv!! Bare tull! De har ikke fått bekreftelse fra noen relevante personer og nekter å oppgi hva kilden sin er - som bare er en anonym tulletelefon inn til vg!

"nå er forholdet over og bryllupet avlyst. Det har VG fra "sikre" kilder."

"Ifølge "svenske Aftonbladet" er imidlertid bruddet årsaken til at hun ikke stilte hos Fredrik Skavlan."

"VG har ikke lyktes med å få en kommentar fra manager David Eriksen eller Aksel Hennie."

Skrevet

Dette visste en anonym her på KG før helgen. Det er jo synd de slår opp. La merke til at Tone var forandret på Idol sist. Roligere og tristere.

Anonym poster: 58decc742842499e82bc39b824414eec

• Liker 1
Skrevet

Reell årsak til bruddet = Skallethet.

• Liker 9
Skrevet

Hun er en vakker jente. Hun finner nok fort en ny en.

• Liker 2
Skrevet

Hva er årsaken til bruddet?

Skrevet

Jeg ble overrasket selv, men jeg skjønner det. Tone kysser rundt og flørter fælt med andre mannfolk. Hadde jeg vært Aksel hadde jeg ikke orka. Jeg også merka at hu vsr forandret forrige idol. Var stille og øynene virket triste.

Syntes ellers at de passer bra sammen, så er jo selvfølgelig trist.

• Liker 2
Skrevet

Reell årsak til bruddet = Skallethet.

HAHAHAHAHAHA! Nå måtte jeg faktisk le.

• Liker 2
Skrevet

Synes faktisk det er ganske flaut å faktisk forlove seg og planlegge bryllup, for så å slå opp. Det blir litt fjortis. Da har man ikke tenkt nøye nok gjennom ting før man valgte å forlove seg. Jeg mener at har man først forlovet seg, da er det ingen vei tilbake.

Man har jo årene i forkant av forlovelsen på å bestemme seg om dette er mannen i sitt liv.

Det her... Oh lord. Det her må være noe av det latterligste jeg har lest på dette forumet.

Skrevet

Det her... Oh lord. Det her må være noe av det latterligste jeg har lest på dette forumet.

underskrives.

Skrevet

Tror det eneste som er en større fallitterklæring for samfunnet enn at riksmediene går amok av dette er det faktum at folk faktisk finner det verdt å diskutere. Helt greit at de gjør det, det går jo ikke utover meg, men det mater misantropien.

Forøvrig helt enig med Drue.

Anonym poster: cf5314269ce42964aee0068152dc6b7d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...