Gå til innhold

Babytøfler som sitter godt på beina, finnes det?

Stinelin

Anbefalte innlegg

Har arvet, fått og kjøpt sikkert 20 par tøfler til lillegutt, men ikke et eneste par henger på beina hans. Det eneste som fungerer er strikkede ullsokker med og uten knyting. Noen som vet om tøfler som faktisk sitter på foten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingen tøfler sitter godt på en baby. Det er ikke noe støtte i de, og babyen trenger ikke det

Anonym poster: 0571493fe02bc5f8a4f7476cc242ab8d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva legger du i ordet tøfler?

Her har gutten på seg moccasinas fra H&M. De sitter kjempegodt på, og sålen er ikke hard slik at han får utviklet musuklaturen i foten best mulig. :) Billige er de også.

Men jeg husker de datt lett av da han var sånn åtte måneder gammel. Var først da han begynte å gå at jeg begynte å ha på han disse (hovedsaklig i bhg). Før det hadde jeg bare sokker på han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skinntøflene fra nøstebarn! De satt som et skudd på mine barn som ellers dro av seg alt av sokker og tøfler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har slike "soft soles" som det linkes til over her. Synes de sitter fantastisk godt. Og så er de jo antiskli, og det er fint synes jeg.

Hvis det er antisklieffekten du er på utkikk etter, så selger de det på tube på Panduro. Da kan du få hva som helst antiskli:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå som tuppeline er 7 mnd, bruker tøfler (fra hu var nesten 6mnd) fra tom og Trine på ellos... Ull... De sitter godt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pysepusen

Her har gymsokkene fra Name It vært veldig gode! Men sånn ellers er det vel de hjemmestrikka som har vært aller best ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor bruker du ikke bare strikkede sokker da, hvis det fungerer mener jeg?

Anonym poster: 6230a0be4db9d419a33ef54806555cb9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er antisklieffekten du er på utkikk etter, så selger de det på tube på Panduro. Da kan du få hva som helst antiskli:)

GENIALT!!!!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har vi forresten gått til innkjøp av slike sko-lignende skinnføfler som du får på ulike barnebutikker, inkl barnashus. Ligner litt på de bobuxene.. De er gode. Ellers kjøpte vi noen tova ulltøfler med strikk. De sitter veldig godt, men er ikke antiskli..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville testa antiskli på tube om du får det til å sitte på ullsokkene. Ellers er sånne skinntøfler/sokker som noen linket til her, veldig greie. Men man blir litt klam på bena av dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Jeg har akkurat kjøpt disse: http://www.epleskrinet.no/products/skintffel-semsket-brun-en-fant (de er litt billigere på Barnas hus). De sitter jammen på uansett hva gutten driver med. Har fra før sånne mokkasiner fra Polarn O. Pyret og Lindex, hvor de første sitter best og er mindre klamme enn de fra Lindex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tips: sånne skinntøfler som flere her prates om finner man MYE billigere på ebay. Bestilte 3 par for 100 kr, levert på 1 uke. Og det er bare skinntøfler jeg bruker til vesla, hun er 2,5 år nå. :)

Anonym poster: 295887887d837bf5c478ee4602ca45c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er hensikten at gutten ikke skal skli når han reiser seg så tror jeg liksågodt jeg ville gått for sklisokker og heller kjøpe myke skinntøfler når han faktisk går. Janus (eller var det joha) har tykke ullsokker med antiskli :) Støtter tipset om å heller kikke på ebay etter slike tøfler, kjøpte akkurat to par til toåringen der for en hundrelapp. Når de gjelder de antiskli-greiene fra panduro: jeg har ikke prøvd det selv, men veninna mi syns det var noe skikkelig dritt. Festet seg ikke skikkelig, virket ikke skikkelig og løsnet i vask.

Anonym poster: 2ee25a4bd7ed705e8b01cea03b96af6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for mange gode tips!

Trenger tøfler til flere ting egentlig. Noen ganger er det jo kaldt, og det kan være godt med noe ekstra på beina. Når vi er ute går han jo ikke enda, men det er greit å ha på noe mer enn bare ullsokker synes jeg. Han har begynt å stå, og trenger da noe som sitter bedre på gulvet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...