AnonymBruker Skrevet 25. februar 2013 #1 Skrevet 25. februar 2013 Ja... Da sitter jeg her igjen.. Med hjertet knust og hode tomt. Jeg må bare få dette ut, klarer ikke dette alene. Jeg er fortvilt, såret, skyldig, vemmelig og så utrolig trist. Jeg forelsket meg i en "nettvenn" for 4 år siden. Vi begge be så utrolig forelsket.Jeg var 30 med 2 barn og han var 21 og fra ett nabo land. Jeg bodde på den tiden sammen men faren til begge ungene. Men jo mere forholdet til vennen min ble dypere og dypere, ble forholdet mitt til barne faren borte. Jeg ble sint om jeg ikke fikk min tid med han på nettet og det gikk utover samboeren. Barne faren var ikke snill med meg, jeg hadde depresjoner etter første unge og ble tvunget til sex bare etter 3 dager etter fødsel. Sån gikk dagene. Så da første unge var 3 månder, fikk jeg beskjed på helsekontoret at jeg var gravid igjen. Han sluttet aldri å tvinge meg til å ha sex, så jeg gikk inn i en dvale der jeg bare var. Jeg var bare. Levde ikke smilte ikke. Så da jeg ble forelsket i vennen min, ble alt snudd på hode. Jeg levde igjen. Jeg kunne smile om dagen og ble "tatt" av samboeren om kvelden. Og hadde verdens beste tid på natten med vennen. En dag raknet alt for meg, jeg tok første tog fra hjemmet mitt og dro hjem til pappa. Der fikk jeg kjeft av hele slekten min for at jeg hadde tengt å dra fra samboeren. ( ingen vet om missbruket). Igen vill støtte meg og jeg var helt fra meg. Men så kom støtten og styrken jeg trengte fra han på nettet. Han gav meg styrke og selvtillit til å pakke sammen tingene og dra. Så jeg ble alenemor til 2 små... Jeg var i skyene denne sommeren og vennen min og jeg hadde det utrolig sammen. Aldri hadde jeg følt en slik lykke. Men så kom det.... Jeg ville ha noe mere med vennen , men han var ærlig å sa at han kunne ikke gi meg ett forhold, og at kansje det var best om vi skilte veier. Jeg var sønder knust i en lang periode og vennen min ble så såret av å see meg lei meg så han trøstet meg etter vei skillet og vi endte opp med å gå tilbake til det gamle. Dette er nå 4 år siden, og jeg sitter her enda... Storm forelsket og med en nett venn som jeg elsker over alt på jord. Vi har aldri truffet hværandre, men med skype og mob er jo vi alltid sammen, Vi snakker sammen mere enn hva jeg gjør med han jeg er sammen med. Og ja jeg har sambo igjen. ( ikke barne faren) I det siste har vi begynnt å falle tilbake til gammle streker.. Og mine følelser koker igjen. Og jeg kjefter på sambo fordi han ikke kan gi meg det lille som han vennen min kan, INGEN kan det. Jeg klarer ikke å komme over nett vennen min. Vi begge vet at vi ikke passer sammen annet enn på nettet. Men nå begynner jeg å lure på om jeg skal satse eller la han gå. Uff bare tanken på å ikke ha han i livet mitt er så tungt. Får nesten ikke puste. Hadde håpet at ved å skrive dette at jeg kunne skrive meg til en løsning, men jeg ser igjen lys i tunellen min. Praten mellom meg og vett vennen min nå er som alltid. Vi snakker og ender alltid opp med at vi begynner å fantaserer at vi er sammen. Men vi snakker aldri om hva vi føler. For han vil ikke at han skal såre meg en gang til. Gjør ikke ting bedre ved at vennen min ser ut som en modell og jeg ett troll. Hvordan skal jeg klere å komme over han ? Møte han? Kast han på dør? Anonym poster: 76e92cfd9f6cc4a9e41688b47f18851e
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2013 #2 Skrevet 25. februar 2013 Skjønner ikke at du ikke brukte prevensjon etter første fødsel. Synes du stakkarsliggjør deg selv altfor mye. Opp med haka, gå videre nå. Anonym poster: 7750f1a37d4d530e589f42ae15c372ad 7
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2013 #3 Skrevet 28. februar 2013 Ts; Jeg skulle få spiral satt inn etter 3 uker, men ble voldtatt av barne faren. Stakkarsliggør meg? Jeg er veldig stold over den jeg er og at jeg har klart meg gjennom dette her alene. Anonym poster: 76e92cfd9f6cc4a9e41688b47f18851e
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 28. februar 2013 #4 Skrevet 28. februar 2013 Skjønner ikke at du ikke brukte prevensjon etter første fødsel. Synes du stakkarsliggjør deg selv altfor mye. Opp med haka, gå videre nå. Anonym poster: 7750f1a37d4d530e589f42ae15c372ad Hun ble voldtatt ukentlig og du kjefter fordi hun ikke brukte prevansjon? Du er drøy! Jeg er derimot enig med deg i at sutringa må slutte NÅ! TS, du har hatt det jævlig, men du har vært sterk nok til å komme deg vekk fra barnefaren og til en ny samboer som er glad i deg. Det er på tide å sette pris på hvor sterk du har vært! Du må lære deg å se alt det fine du har: to barn, et sted å bo, en samboer som ikke mishandlet deg. Ta vare på disse tingene! Det sier seg selv at å snakke med en "fantasi" vil ødelegge det ekte livet ditt. Vennen din fra utlandet er bare en venn. Han har sagt at han ikke ønsker å være mer. Det må du akseptere! Eventuelt så må du ta en råsjangs og avtale å besøke ham. Det kan hende han er Den Rette: men det kan også hende at han er en helt vanlig fyr, mef helt vanlig liv og ikke noe spesielt ved seg. Det kan hende du ikke er forelsket i ham, men i selve drømmen om en snill, lyttende mann som er tilgjengelig 24/7. 10
Sea Lace Skrevet 28. februar 2013 #5 Skrevet 28. februar 2013 Jeg tror sjansen er stor for at du har opphøyet denne nettvennen din til å være noe han ikke er. Ja, han var der for deg gjennom en helt forferdelig del av livet ditt, han sa sikkert de riktige tingene, og støttet deg når ingen andre gjorde det. Ikke rart du har følelser for ham. Han representerte sikkert din vei ut av et voldelig forhold. Men han sier jo at han ikke vil ha noe forhold til deg ... Jeg tror det er det viktige her. Du lever i en fantasiverden, og ved å gjøre det, setter du forholdet til din nåværende kjæreste i fare. Det enkleste ville nok være å bryte fullstendig med denne nettvennen, og bruke litt tid på å "sørge over det som aldri ble". Så må du jobbe hardt for å gå videre med livet ditt. I den virkelige verden. 6
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2013 #6 Skrevet 28. februar 2013 Jeg tror sjansen er stor for at du har opphøyet denne nettvennen din til å være noe han ikke er. Ja, han var der for deg gjennom en helt forferdelig del av livet ditt, han sa sikkert de riktige tingene, og støttet deg når ingen andre gjorde det. Ikke rart du har følelser for ham. Han representerte sikkert din vei ut av et voldelig forhold. Men han sier jo at han ikke vil ha noe forhold til deg ... Jeg tror det er det viktige her. Du lever i en fantasiverden, og ved å gjøre det, setter du forholdet til din nåværende kjæreste i fare. Det enkleste ville nok være å bryte fullstendig med denne nettvennen, og bruke litt tid på å "sørge over det som aldri ble". Så må du jobbe hardt for å gå videre med livet ditt. I den virkelige verden. TS; Tusen Takk Sea Lace. Det er ikke alltid like lett å see veien når man er i det selv. Jeg snakker med han 3-4timer hvær dag. Typen viste at jeg hadde ett "rart" forhold til vennen min. Jeg har alltid vært ærlig. Jeg deler bare ikke alle mine fantasier med han. Han sa at han ikke ville ha forhold for 3 år siden. Men han sier litt mere nå. Nå begynner han og å bli usikker. Jeg har tenkt mye nå, og jeg tror jeg aldri kommer over han før jeg har truffet han. Jeg tror jeg har som dere sier malt han over skyene og nå må jeg ha han ned på bakken. Så jeg skal la vennskapet henge litt i en tynn tråd å see hva han gjør og så møte han i sommer. Så tar jeg det fra der. Anonym poster: 76e92cfd9f6cc4a9e41688b47f18851e Anonym poster: 76e92cfd9f6cc4a9e41688b47f18851e
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2013 #7 Skrevet 28. februar 2013 Etter så lang tid (årevis!) med så tett og personlig kontakt er det både rimelig og helt normalt å stille et ultimatum: enten tilbringer dere tid sammen, eller så kutter dere kontakt. Det er faktisk ikke SÅ jævla vanskelig, hvis han vil være sammen med deg så sørger han for at det skjer. Folk har gjort mye, mye, mye større og vanskeligere ting enn det for kjærligheten. Dere lever i en drømmeverden og jeg synes du må snap out of it. Jeg synes det er forferdelig hvordan eks-samboeren din behandlet deg, men jeg synes det er forferdelig hvordan du behandler din nåværende samboer. Du kunne ikke kontrollere ditt forrige forhold, men du kan kontrollere din egen oppførsel nå, og den er ikke bra. Ta et oppgjør med nettvennen. Det virker som du beholder din nåværende samboer som en back-up i tilfelle det ikke går med nettvennen, og det er urettferdig. Vil du være med ham eller ikke, det er spørsmålet. Og da mener jeg ikke 'hvis det ikke går med nettvennen'. Det er to ulike menn og du bør ta valget uavhengig av hvem av dem som vil være med deg. Anonym poster: 3dff0a49c44023ab3ed234d65025e169 2
blueberries Skrevet 28. februar 2013 #8 Skrevet 28. februar 2013 Jeg synes du skal droppe hele nett-vennskapet med en gang. Denne vennen har sikkert sagt de riktige tingene og vært der for deg når du trenger en venn, men han slipper deg ikke ut av "boblen". Han har sagt at han ikke vil være mer enn venner, og vet sikkert godt at du er forelsket i han, og har vært det hele tiden. Han liker oppmerksomheten du gir han, og derfor gir han ikke slipp på deg. Jeg tror at du vil føle deg mye bedre om du dropper han før han dropper deg, for du kommer til å bli helt, helt, knust hvis han dropper deg først.
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2013 #9 Skrevet 28. februar 2013 http://www.mtv.com/shows/catfish/series.jhtml Anonym poster: f0c8e051c16323bfe35eaccca2104c86
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2013 #10 Skrevet 28. februar 2013 TS; Ja dette forholdet har gått over 5 år nå. Blueberries; Ja han vet at jeg er forelsket i han og jeg vet at han er gla i meg. Og ja, han vet at han har makt over meg. Jeg klarer ikke å gi slipp på han, og han vil ikke gi slipp på meg. Vi krangler og kjefter, men ender alltid opp på samme vei. RETT VEST. Typen min er klar over at vi snakker og at vi flørter. Så lenge vi bor i forskjellige land så er han ok med det. Det er vell en liten jente i meg som sier meg at dette med vennen min kommer aldri til å gå. Men jeg klarer ikke å gi slipp for jeg VET om han er den rette. Det er jo bedre at jeg finner det ut ved å møte han eller at jeg skal sitte hjemme å deppe over en jeg ikke fikk. Anonym poster: 76e92cfd9f6cc4a9e41688b47f18851e
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2013 #11 Skrevet 28. februar 2013 http://www.mtv.com/s...sh/series.jhtml Anonym poster: f0c8e051c16323bfe35eaccca2104c86 Ha ha SÅ naiv er jeg ikke. Anonym poster: 76e92cfd9f6cc4a9e41688b47f18851e
Gjest Skrevet 28. februar 2013 #12 Skrevet 28. februar 2013 Sikker på at du ikke er forelsket i denne nettvennen nettopp fordi han ga deg et lyspunkt i en ellers grusom hverdag med barnefar? Synes du skal "kaste han på dør". Du fortjener å virkelig gå videre
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2013 #13 Skrevet 1. mars 2013 Nettvennen din er bare en fantasi. Og du gir næring til fantasien ved å holde kontakten. Kutt all kontakt med nettvennen din og lev det virkelige liv før det er forsent. Anonym poster: ac0174568dd08a86165d60b5b05c4658 1
blueberries Skrevet 1. mars 2013 #14 Skrevet 1. mars 2013 Sikker på at du ikke er forelsket i denne nettvennen nettopp fordi han ga deg et lyspunkt i en ellers grusom hverdag med barnefar? Synes du skal "kaste han på dør". Du fortjener å virkelig gå videre Det er det jeg også tenker. TS, Han kan umulig være "den rette" når forelskelsen er one sided.
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2013 #15 Skrevet 1. mars 2013 TS; Ja, jeg er sikker. Fordi da hværdagen gikk fra grusom til lysere tider, var han der da og. Og han er her enda. Snakker med han nå... Det er godt å ha noen å snakke om dette til^^ Men jeg er ikke så sikker på om forelskelsen er one sided.. Han er veldig spesiel når det kommer til privat liv over nett. Derfor har forholdet strukket seg så langt. Han snakker heller aldri til meg bare med meg. I 5 år er det 95% av gangene jeg som tar den første kontakten i løpet av dagen. Men han svarer alltid. Og om han ikke vil noe så kan jo bare si hade og ikke svar mere.. Jeg har gikk han sjangsen til å si stopp, men han klarer ikke han heller. Glemmer aldri de ordene han sa til meg; Ingen ord kan forklare den kjærligheten jeg føler for deg. Anonym poster: 76e92cfd9f6cc4a9e41688b47f18851e
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2013 #16 Skrevet 1. mars 2013 Jeg syns dette er veldig rart. Du er faktisk i midten av 30-årene, og så er du forelsket i en nettvenn du aldri har møtt? Han kan heller ikke gi deg et forhold og ønsket derfor å avslutte kontakten, men du fortsetter og det er for det meste du som tar kontakt. Du kaster bort livet ditt, men det er ditt valg, så bare fortsett å skriv med ham. Anonym poster: 68f29c06966c024397cf382d8a807005 2
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2013 #17 Skrevet 1. mars 2013 Jeg har det samme som deg TS. Er forelsket i en jeg aldri har møtt. Jeg klarer ikke gå videre før jeg har møtt han, så jeg har sagt til han at han får komme til meg i slutten av måneden ellers kutter jeg kontakt, og det sa han ja til. Så får vi se hva som skjer, og om det bare var illusjoner eller ekte. Anonym poster: 2b5d0bb8cc6ff056e6f5f4e3b674e272
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2013 #18 Skrevet 1. mars 2013 Jeg har det samme som deg TS. Er forelsket i en jeg aldri har møtt. Jeg klarer ikke gå videre før jeg har møtt han, så jeg har sagt til han at han får komme til meg i slutten av måneden ellers kutter jeg kontakt, og det sa han ja til. Så får vi se hva som skjer, og om det bare var illusjoner eller ekte. Anonym poster: 2b5d0bb8cc6ff056e6f5f4e3b674e272 TS; Lykke til. Håper ting klaffer :D Kansje jeg og burde gi han sånne beskjeder. Anonym poster: 76e92cfd9f6cc4a9e41688b47f18851e
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2013 #19 Skrevet 1. mars 2013 TS; Lykke til. Håper ting klaffer :D Kansje jeg og burde gi han sånne beskjeder. Anonym poster: 76e92cfd9f6cc4a9e41688b47f18851e Tusen takk Ja, det synes jeg absolutt du skal! Vis at du har litt "baller" Anonym poster: 2b5d0bb8cc6ff056e6f5f4e3b674e272
Pria Skrevet 1. mars 2013 #20 Skrevet 1. mars 2013 Kutt ut nettvennen og ha fullt fokus på barna dine. Du burde skjønt at du som 30 år gammel alenemor ikke kunne få det til å funke med en useriøs fyr i 20-årene. Og ikke bli gravid igjen!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå