AnonymBruker Skrevet 25. februar 2013 #1 Skrevet 25. februar 2013 Har vært samboer siden september, og vi begge har virkelig gått inn for hverandre, i forhold til at det ikke bare er å flytte, vi har begge kastet ting, og har det meste "sammen". Ikke det, jeg klarer meg med veldig lite, men jeg vet ikke hva han skal gjøre. Det er dette jeg altså da tenker på. Jeg vet at jeg elsker en annen. Jeg datet begge to, og magefølelsen strittet i mot dette samboerskapet hele tiden, men jeg valgte vel hva jeg trodde var det beste for meg, på den tiden.At jeg ikke bare kunne ventet. Er så hinsides forbanna på meg selv pga det. Og nå er det altså slik det har blitt. Jeg valgte feil. Nå er det jo slett ikke sikkert at han andre vil ha noe med meg å gjøre, men det er "greit" egentlig, for jeg er ikke til stede som samboer, og jeg bedrar jo ham jeg er med nå. Ikke at jeg kunne vært utro, men tankene mine, følelsene mine, og at jeg hele tiden kjenner på langselen jeg har for ham andre, det er å bedra samboeren min i mine øyne. Jeg vet at jeg må si det til ham, for jeg må jo gjøre det slutt? Jeg forventer ingen løsning av dere, men jeg håper noen vil komme med noe. Jeg aner ikke hva eller hvordan........... Anonym poster: 4ea78f35f432e1eecccec253baeb21f2
RoH Skrevet 25. februar 2013 #2 Skrevet 25. februar 2013 Er vel ikke verdens undergang. Mye bedre å finne ut av det nå enn etter at dere har kids å hele pakka. En erfaring rikere. Bruk litt mer tid neste gang
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2013 #3 Skrevet 25. februar 2013 Er vel ikke verdens undergang. Mye bedre å finne ut av det nå enn etter at dere har kids å hele pakka. En erfaring rikere. Bruk litt mer tid neste gang ts her. Det føles som verdens undergang.Hater å måtte såre samboeren på den måten, men jeg vet jo hva jeg må gjøre.Tror jeg skrev her inne for å få tankene ut der.Har vel ikke før nå i sted, innrømmet at det faktisk er slik, altså virkelig. Takk Anonym poster: 4ea78f35f432e1eecccec253baeb21f2
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2013 #4 Skrevet 25. februar 2013 Er som om jeg skulle skrevet det selv, nesten helt likt. Håper du får flere svar så jeg også kan få litt hjelp. Aner ikke hvordan jeg skal gjøre det... Anonym poster: 5236ba74e7a42a649cdd1124231430f4
Gjest anonym Skrevet 25. februar 2013 #6 Skrevet 25. februar 2013 Er som om jeg skulle skrevet det selv, nesten helt likt. Håper du får flere svar så jeg også kan få litt hjelp. Aner ikke hvordan jeg skal gjøre det... Anonym poster: 5236ba74e7a42a649cdd1124231430f4 Er du mann eller kvinne? Uansett, vær ærlige med dere selv! Ikke bare vær sammen med noen for å være sammen med noen. Det er utrettferdig mht til den andre part!
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2013 #7 Skrevet 25. februar 2013 Jeg er kvinne. Anonym poster: 5236ba74e7a42a649cdd1124231430f4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå